Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je provedení auditorských služeb, a to v rozsahu:
a) provedení statutárního auditu v souladu se zákonem č. 93/2009 Sb., o auditorech v platném znění (dále jen „zákon o auditorech“), Mezinárodními standardy auditu, aplikačními doložkami vydanými Komorou auditorů České republiky, tj. statutární audit za účetní období roku 2020 až 2023 v zákonném rozsahu - bližší specifikace viz přiložené obchodní podmínky;
b) provedení auditů jednotlivých účetních výkazů (viz mezinárodní auditorský standard ISA 805 Zvláštní aspekty – audity jednotlivých účetních výkazů a specifických prvků, účtů nebo položek účetního výkazů) za účetní období od 01. 01. 2020 do 31. 12.2020, za účetní období od 01.01.2021 do 31.12.2021, za účetní období 01.01.2022 do 31.12.2022 a za účetní období 01.01.2023 do 31.12.2023 - bližší specifikace viz příloha č. 2 - Obchodní podmínky;
c) poskytování průběžného ekonomicko-správního poradenství dle požadavků zadavatele, zejména v oblasti zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 504/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro účetní jednotky, u kterých hlavním předmětem činnosti není podnikání, pokud účtují v soustavě podvojného účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Jako výsledek této činnosti budou požadována sdělení k dané problematice, informace dle potřeb zadavatele v dané oblasti, výklady či rozbory k danému požadavku, vždy v písemné podobě, a to v max. počtu 30 hodin pro každý kalendářní rok samostatně, tj. v součtu 120 hodin ekonomicko-správního poradenství v období od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2024.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Date | Message type | Sender | Subject | r. | |
---|---|---|---|---|---|
07.09.2020 16:26 | explanation, completion, changes of procurement documents | Kateřina Baráková | Explanation / Completion / Changes of procurement documents |
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Notice of choosing the contractor/best tender |
|||
Oznámení o výběru dodavatele | Oznámení_o_výběru_dodavatele.p df | 1.24 MB | |
Written report of the contracting authority |
|||
Písemná zpráva zadavatele | Písemná_zpráva.pdf | 1.13 MB | |
Contract, its changes and amendments |
|||
Smlouva o poskytnutí auditorských služeb | Anonymizovaná verze | Smlouva_o_poskytování_audit_sl užeb_anonym.pdf | 2.73 MB |
Form title | Type | State | Published in E-ZAK | Published in VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení | CZ03 | published | 11.11.2020 | 11.11.2020 |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://zakazky.mendelu.cz/vz00004334 |
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation | Tender price in CZK without VAT |
Tender price in CZK with VAT |
Excluded |
---|---|---|---|---|---|
Fučík & partneři, s.r.o. | 62915070 | Czech Republic | 57,04 | 57,04 | No |
NEXIA AP a.s. | 48117013 | Czech Republic | 94,38 | 94,38 | No |
Date of contract conclusion: 10.11.2020
Name | CRN | Country of headquarters/place of business/habitation | Contractual price in CZK without VAT |
Contractual price in CZK with VAT |
---|---|---|---|---|
NEXIA AP a.s. | 48117013 | Czech Republic | 1 712 000,00 | 2 071 520,00 |
Contract performance year | Price in CZK without VAT | Price in CZK with VAT |
---|---|---|
2021 | 419 200,00 | 507 232,00 |
2022 | 512 760,00 | 620 439,60 |
2023 | 407 561,30 | 493 149,17 |
2024 | 140 800,00 | 170 368,00 |