Public contract: Technologický pavilon Zahradnické fakulty v Lednici – projektová dokumentace

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 6668
System number: P23V00000475
File number: UM/17851/2023
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Date of commence: 20.10.2023
Tender submit to: 20.11.2023 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Technologický pavilon Zahradnické fakulty v Lednici – projektová dokumentace
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této zakázky je poskytování služeb spočívajících zejména v provedení projektové činnosti, tj. projektové dokumentace požadovaných ve smlouvě o dílo, inženýrských činností, jakož i výkonu autorského dozoru v souvislosti s provedením stavby s názvem: „Technologický pavilon Zahradnické fakulty v Lednici“.

Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena ve Výzvě k podání nabídek.

Prohlídka místa plnění se koná 30. 10. 2023 od 10:00 hodin na adrese Zahradnická fakulta v Lednici, Valtická 337, 691 44 Lednice

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 4 500 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Jihomoravský kraj

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Other
    • Zadavatel uplatňuje odpovědné zadávání veřejných zakázek v souladu se svým posláním univerzity, vymezeným zákonem o vysokých školách, Statutem Mendelovy univerzity v Brně a dalšími právními a interními předpisy. Tyto právní a interní normy stanoví povinnost univerzity vždy stát na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod a úcty k přírodě a kulturnímu dědictví. Veřejné zakázky zadávané Mendelovou univerzitou v Brně proto akcentují zejména témata důstojných pracovních podmínek, férových vztahů v dodavatelském řetězci, etického nakupování a ekologicky šetrných řešení. Tato témata jsou uplatňována přiměřeně a transparentně při respektování zásad rovného zacházení a zákazu diskriminace ve vztahu k dodavatelům a principům účelnosti, hospodárnosti a efektivity při naplňování poslání univerzity, jakožto centra vzdělanosti, nezávislého poznání a tvůrčí činnosti, usilující o rozšiřování dosaženého poznání a vykonávající vědeckou a výzkumnou, vývojovou a inovační, uměleckou a další tvůrčí činnost v oblastech, v nichž uskutečňuje akreditované studijní programy a programy celoživotního vzdělávání.

      V souladu s aspekty odpovědného zadávání zadavatel při tvorbě zadávacích podmínek kladl důraz na podporu přístupu malých a středních podniků (dále jen „MSP“) k veřejné zakázce. Jedná se zejména o násl. kroky vedoucí k dosažitelnosti zadávacích podmínek pro MSP – snížení administrativní náročnosti účasti v zadávacím řízení – zadavatel umožňuje mj. prokazování kvalifikace prostřednictvím čestného prohlášení a nastavení přiměřených smluvních podmínek, které nebrání účasti MSP v zadávacím řízení.

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF A1_PD_Technologický pavilon_Výzva_final.pdf 1.16 MB
Příloha č. 1a - Projektový záměr Příloha č. 1a - Projektový záměr Dokument PDF A1i_Příloha č. 1a_Projektový záměr_final.pdf 313.66 KB
Příloha č. 1b - Souhrn uživatelských požadavků Příloha č. 1b - Souhrn uživatelských požadavků Dokument MS Excel A1i_Příloha č. 1b_Souhrn uživatelských požadavků_final.xlsx 22.64 KB
Příloha č. 1c - Souhrn uživatelských požadavků TL technologové Příloha č. 1c - Souhrn uživatelských požadavků TL technologové Archiv ZIP A1i_Příloha č. 1c_Souhrn uživ. pož. technologové_final.zip 11.60 MB
Příloha č. 1d - Souhrn uživatelských požadavků TL vinaři Příloha č. 1d - Souhrn uživatelských požadavků TL vinaři Archiv ZIP A1i_Příloha č. 1d_Souhrn uživ. pož. vinaři_final.zip 6.21 MB
Příloha č. 2 - Smlouva o dílo Příloha č. 2 - Smlouva o dílo Dokument MS Word A1i_Příloha č. 2_Návrh smlouvy_final.docx 95.76 KB
Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o splnění kvalifikace a o vázanosti zadávacími podmínkami Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o splnění kvalifikace a o vázanosti zadávacími podmínkami Dokument MS Word A1i_Příloha č. 3_ČP_Kvalifikace_final.docx 87.95 KB
Příloha č. 4 - Krycí list Příloha č. 4 - Krycí list Dokument MS Word A1i_Příloha č. 4 _Krycí_list_C03.docx 40.03 KB
Příloha č. 5 - Přílohy Smlouvy o dílo Příloha č. 5 - Přílohy Smlouvy o dílo

Součástí přílohy č. 5, tj. Příloh Smlouvy o dílo je i platební kalendář a
Časový harmonogram (obě přílohy pro účely
zadávacího řízení přiloženy jako samostatné soubory)
Dokument MS Word A1i_Příloha č. 5 ZD_přílohy smlouvy o dílo_final.docx 47.19 KB
Aktualizovaná příloha č. 8 Smlouvy - Časový harmonogram Aktualizovaná příloha č. 8 Smlouvy - Časový harmonogram

Příloha je součástí přílohy č. 5 Výzvy, tj. Příloh Smlouvy o dílo

Na základě vysvětlení č. 1
Dokument MS Word Aktualizovaná příloha č. 8 Smlouvy_Časový harmonogram_final.docx 16.81 KB
Příloha č. 8 Smlouvy - Časový harmonogram Příloha č. 8 Smlouvy - Časový harmonogram

Příloha je součástí přílohy č. 5 Výzvy, tj. Příloh Smlouvy o dílo
n/a 14.90 KB
Příloha č. 9 Smlouvy - Platební kalendář Příloha č. 9 Smlouvy - Platební kalendář

Příloha je součástí přílohy č. 5 Výzvy, tj. Příloh Smlouvy o dílo
Dokument MS Excel Příloha č. 9 Smlouvy_Platební kalendář_final.xlsx 12.45 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva_TP_podepsaná.pdf 650.65 KB
Contract, its changes and amendments
Smlouva o dílo - anonymizovaná Smlouva o dílo - anonymizovaná Dokument PDF Smlouva o dílo_anonymizovaná.pdf 2.60 MB
Other
Formulář - oznámení o výsledku zadávacího řízení Formulář - oznámení o výsledku zadávacího řízení Dokument PDF Formulář - Oznámení o výsledku zadávacího řízení.pdf 258.59 KB
Odstávka VVZ Odstávka VVZ Dokument PDF Odstávka.pdf 50.37 KB

Forms

URL addresses

Contract performance