Public contract: Rámcová dohoda na dodávku laboratorních potřeb 2021 – rozděleno na části

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5068
System number: P21V00000349
File number: UM/13707/2021 (closed)
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-041995
Date of commence: 01.07.2021
Tender submit to: 19.08.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávku laboratorních potřeb 2021 – rozděleno na části
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Účelem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem v každé části veřejné zakázky. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka laboratorních potřeb, v rozsahu technické specifikace, jejímž účelem je zajištění přesných a bezpečných operací v laboratořích v rámci vzdělávacích i vědeckých činností.

Podrobná technická specifikace požadovaného plnění uvedeného, včetně požadavků zadavatele na předmět plnění, je uvedena v přílohách č. 1.1 až 1.4 zadávací dokumentace, které tvoří technická specifikace, dle dané části veřejné zakázky.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 5 000 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Jihomoravský kraj

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Lots of public contract

Responsible public procurement

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek vč. zadávací dokumentace Výzva k podání nabídek vč. zadávací dokumentace Dokument PDF A1_Výzva_k_podání_nabídek.pdf 674.14 KB
Příloha č. 1.1 – Technická specifikace pro část 1 Příloha č. 1.1 – Technická specifikace pro část 1 - AKTUALIZOVANÁ PŘÍLOHA KE DNI 29.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_1_kov (3)_aktualizovano_29.7.2021.xl sx 28.92 KB
Příloha č. 1.2 – Technická specifikace pro část 2 Příloha č. 1.2 – Technická specifikace pro část 2 - aktualizovaná příloha ke dni 29.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_2_sklo_porcelan_aktual izovaná_29.7.2021.xlsx 78.50 KB
Příloha č. 1.3 – Technická specifikace pro část 3 Příloha č. 1.3 – Technická specifikace pro část 3 Dokument MS Excel TS_část_3_plast_final.xlsx 53.66 KB
Příloha č. 1.4 – Technická specifikace pro část 4 Příloha č. 1.4 – Technická specifikace pro část 4 - aktualizovaná příloha ke dni 20.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_4_ostatni_aktualizovan á_20.7..xlsx 28.98 KB
Příloha č. 2 – Obchodní podmínky - návrh rámcové dohody Příloha č. 2 – Obchodní podmínky - návrh rámcové dohody - AKTUALIZOVANÁ PŘÍLOHA KE DNI 29.7.2021 Dokument MS Word A1i_priloha_c.2_obchodni_podmi nky_RD_aktualizovaná_příloha.d oc 270.50 KB
Příloha č. 3 – Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikace Příloha č. 3 – Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikace Dokument MS Word A1i_Příloha č. 3 - Čestné prohlášení.doc 183.00 KB
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Dokument MS Word A1i_priloha_c.4_kryci_list_nab idky(Vzor).docx 135.67 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vážení dodavatelé,

zadavatel poskytuje vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, kterým byla provedena změna zadávací dokumentace. Zadavatel žádá dodavatele, aby při přípravě nabídek vzali toto vysvětlení na vědomí.
Dokument PDF Vysvětlení_ZD_č.1.pdf 1.24 MB
Příloha č. 1.2 - Technická specifikace pro část 2 - aktualizovaná ke dni 20.7.2021 Příloha č. 1.2 - Technická specifikace pro část 2 - aktualizovaná ke dni 20.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_2_sklo_porcelan_aktual izovaná_20.7.xlsx 78.30 KB
Příloha č. 1.4 - Technická specifikace pro část 4 - aktualizovaná ke dni 20.7.2021 Příloha č. 1.4 - Technická specifikace pro část 4 - aktualizovaná ke dni 20.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_4_ostatni_aktualizovan á_20.7..xlsx 28.98 KB
Sdělení zadavatele č. 1 Vážení dodavatelé,

zadavatel poskytuje Sdělení zadavatele č. 1, kterým byla provedena změna zadávací dokumentace. Zadavatel žádá dodavatele, aby při přípravě nabídek vzali toto sdělní na vědomí
Dokument PDF Sdělení_zadavatele_č.1.pdf 871.71 KB
Příloha č. 1.1 - Technická specifikace pro část 1 - aktualizovaná ke dni 29.7.2021 Příloha č. 1.1 - Technická specifikace pro část 1 - aktualizovaná ke dni 29.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_1_kov (3)_aktualizovano_29.7.2021.xl sx 28.92 KB
Příloha č. 1.2 - Technická specifikace pro část 2 - aktualizovaná ke dni 29.7.2021 Příloha č. 1.2 - Technická specifikace pro část 2 - aktualizovaná ke dni 29.7.2021 Dokument MS Excel TS_část_2_sklo_porcelan_aktual izovaná_29.7.2021.xlsx 78.50 KB
Příloha č. 2 – Obchodní podmínky - návrh rámcové dohody - aktualizovaná příloha ke dni 29.7.2021 Příloha č. 2 – Obchodní podmínky - návrh rámcové dohody - aktualizovaná příloha ke dni 29.7.2021 Dokument MS Word A1i_priloha_c.2_obchodni_podmi nky_RD_aktualizovaná_příloha.d oc 270.50 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dokument PDF vysvetleni_zadavaci_dokumentac e_c.2.pdf 955.04 KB

Forms

URL addresses