Public contract: Stavební úpravy hygienického zázemí

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 4908
System number: P21V00000190
File number: UM/8893/2021
Date of commence: 06.04.2021
Tender submit to: 21.04.2021 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Stavební úpravy hygienického zázemí
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem řešení jsou stavební úpravy stávajících hygienických místností, nacházejících se v 1.NP a 2.NP objektu ústředí Školního lesního podniku Křtiny. Jedná se o stávající objekt v zastavěném území. Do charakteru objektu nebude stavebními úpravami zasahováno. Účel užívání stavby /administrativní objekt/
se nemění.
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 13. 04. 2021 ve 13:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky bude na ústředí ŠLP Křtiny, 679 05 Křtiny 175. Kontaktní osobou pro provedení prohlídky místa plnění je Ing. Petra Levá, tel.: +420 725 536 206, e-mail: petra.leva@slpkrtiny.cz. Zadavatel vyžaduje se na prohlídku místa plnění u Ing. Levé předem nahlásit

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 330 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Blansko

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
příp.v listinné podobě:
Mendelova univerzita v Brně,
Školní lesní podnik Masarykův les Křtiny
K rukám Jiřího Šilhánka
Křtiny 175
679 05 Křtiny

Contact

Responsible public procurement

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dobrý den vážený dodavateli,
v příloze vám zasíláme vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k předmětné veřejné zakázce, které bylo vydáno na základě dotazu dodavatele.
Součástí vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 je projektová dokumentace elektro, ZTI, VZT, aktualizovaná verze rozpočtu ZTI (k 12.4.2021) a aktualizovaná verze rozpočtu stavební části (k 12. 4. 2021). Upozorňujeme dodavatele, aby při přípravě svých nabídek vycházeli z aktualizovaných příloh.
Dokument PDF vysvetleni_ZD_c.1.pdf 806.72 KB
Příloha vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 příloha vysvětlení ZD č. 1 - PD Elektro, ZTI, VZT Archiv ZIP PD ELEKTRO, ZTI, VZT.zip 2.48 MB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - příloha rozpočet - stavební část, aktualizovaná verze k 12. 4. 2021 Dokument MS Excel ŠLP Křtiny rekonstrukce sociálních zařízení - slepý rozpočet.xlsx 102.83 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - příloha rozpočet ZTI - aktualizovaná verze k 12. 4. 2021 Dokument MS Excel ZTI_slepý rozpočet_ZADÁNÍ.xls 75.00 KB
Notice/decision of eliminating participant
Rozhodnutí a oznámení o vyloučení účastníka CANDELA s.r.o. CANDELA s.r.o. Dokument PDF Rozhodnuti o vylouceni účastníka_Candela.pdf 226.81 KB
Notice of choosing the contractor/best tender
Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele.pdf 245.04 KB
Contract, its changes and amendments
Uzavřená SoD Dokument PDF Smlouva o dílo_Úpravy hygienického zázemí.pdf 229.06 KB
Dodatek č. 1 ke SoD 25. 6. 2021 Dokument PDF Dodatek_stavební úpravy hyg.zázemí ExpolineRealitní.pdf 223.50 KB

Forms

URL addresses

Contract performance