Veřejná zakázka: Realizace vybavení učeben z projektu Centrální laboratoře Mendelovy univerzity v Brně - rozdělena na části II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2390
Systémové číslo: P18V00000270
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-022700
Datum zahájení: 22.05.2018
Nabídku podat do: 08.06.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Realizace vybavení učeben z projektu Centrální laboratoře Mendelovy univerzity v Brně - rozdělena na části II
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nábytku do učeben a laboratoří. Veřejná zakázka je rozdělena na deset částí, přičemž každá část veřejné zakázky může mít jiného vybraného dodavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 5 277 212 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Mendelova univerzita v Brně
  • IČO: 62156489
  • Poštovní adresa:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051619

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

nebo v listinné podobě na výše uvedené adrese

Kontakt

Části veřejné zakázky

# Název Předpokládaná hodnota Stav
1. Část 1: FRRMS 870 300 Kč bez DPH Zadáno
2. Část 2: ICV 83 500 Kč bez DPH Zadáno
3. Část 3: LDF - B12 236 905 Kč bez DPH Zadáno
4. Část 4: LDF - B11 77 600 Kč bez DPH Zadáno
5. Část 5: LDF B222 45 450 Kč bez DPH Zadáno
6. Část 6: LDF - B43 42 978 Kč bez DPH Zadáno
7. Část 7: C23 26 940 Kč bez DPH Zadáno
8. Část 8 AF - laboratorní stoličky 302 500 Kč bez DPH Zadáno
9. Část 9: LDF - T27 231 039 Kč bez DPH Zrušeno
10. Část 10: Laboratoře AF (budovy C a J) 3 360 000 Kč bez DPH Zadáno

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek včetně zadávací dokumentace word Dokument MS Word A1_vyzva_k_podani_nabidek_vcet ne_ZD.doc 330.00 KB
Výzva k podání nabídek včetně zadávací dokumentace pdf Dokument PDF A1_vyzva_k_podani_nabidek_vcet ne_ZD.pdf 9.28 MB
Příloha č. 1a - technická specifikace včetně ceníku pro část 1 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1a_cast_1_FRRMS_ hotovo.xlsx 199.61 KB
Příloha č. 1b - technická specifikace včetně ceníku pro část 2 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1b_cast_2_ICV_ho tovo.xlsx 97.65 KB
Příloha č. 1c - technická specifikace včetně ceníku pro část 3 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1c_cast_3_B12_ho tovo.xlsx 3.41 MB
Příloha č. 1cx - specifikace vybavení a úprav části 3 Dokument PDF A1i_priloha_c.1cx_cast_3_B12_s pecifikace_vybeveni_a_uprav.pd f 535.33 KB
Příloha č. 1d - technická specifikace včetně ceníku pro část 4 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1d_cast_4_B11_ho tovo.xlsx 12.25 KB
Příloha č. 1e - technická specifikace včetně ceníku pro část 5 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1e_cast_5_B222_h otovo.xls 93.00 KB
Příloha č. 1f - technická specifikace včetně ceníku pro část 6 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1f_cast_6_B43_ho tovo.xls 91.50 KB
Příloha č. 1g - technická specifikace včetně ceníku pro část 7 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1g_cast_7_C23_ho tovo.xlsx 99.41 KB
Příloha č. 1h - technická specifikace včetně ceníku pro část 8 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1h_cast_8_labora torni_stolicky_C_hotovo.xlsx 69.35 KB
Příloha č. 1i - technická specifikace včetně ceníku pro část 9 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1i_cast_9_T27_ho tovo.xlsx 16.98 KB
Příloha č. 1ix - kniha výrobků k vyplnění pro část 9 Dokument PDF A1i_priloha_c.1ix_cast_9_kniha _vyrobku_k_vyplneni.pdf 176.58 KB
Příloha č. 1iy - projektová dokumentace pro část 9 Dokument PDF A1i_priloha_c.1iy_cast_9_T27_p rojektova_dokumentace.pdf 4.48 MB
Příloha č. 1j - projektová dokumentace pro část 10 Archiv ZIP A1i_priloha_c.1j_cast_10_Labor atore_AF_projektova_dokumentac e.zip 7.09 MB
Příloha č. 1j - slepý rozpočet pro část 10 Archiv ZIP A1i_priloha_c.1j_cast_10_Labor atore_AF_slepy_rozpocet.zip 188.02 KB
Příloha č. 3a - obchodní podmínky kupní smlouva pro části 2, 4, 5, 6, 7 a 8 Dokument MS Word A1i_priloha_c.3a_obchodni_podm inky_kupni_smlouva.doc 224.00 KB
Příloha č. 3b - obchodní podmínky smlouva o dílo pro části 1, 3, 9 a 10 Dokument MS Word A1i_priloha_c.3b_navrh SoD.docx 163.03 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.05.2018 10:37 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Václav Ostrovský Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
25.05.2018 10:36 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Václav Ostrovský Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF A4_vysvetleni_ZD_c.1.pdf 607.35 KB
Oznámení/rozhodnutí o vyloučení účastníka
Oznámení o vyloučení vybraného dodavatele Oznámení o vyloučení vybraného dodavatele z části č. 7 veřejné zakázky. Dokument PDF C10_oznameni_o_vylouceni_vybra neho_dodavatele_v_casti_7.pdf 987.04 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C3_oznameni_o_vyberu_dodavatel e.pdf 3.54 MB
Oznámení o výběru dodavatele Příloha - písemná zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF C3i_priloha_pisemna_zprava_o_h odnoceni_nabidek.pdf 3.90 MB
Oznámení o výběru dodavatele Příloha - protokol o hodnocení nabídek a o posouzení nejvýhodnější nabídky Dokument PDF C3i_priloha_protokol_o_hodnoce ni_nabidek_a_o_posouzeni_nejvy hodnejsi_nabidky.pdf 6.22 MB
Oznámení o výběru dodavatele II Oznámení o výběru dodavatele II z 29. 6. 2018 - část 7 veřejné zakázky Dokument PDF C12_oznameni_o_vyberu_dodavate le_II_cast_7.pdf 1.87 MB
Oznámení o výběru dodavatele II Příloha - Protokol o posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení II Dokument PDF C12i_priloha_protokol_o_posouz eni_splneni_podminek_ucasti_v_ ZR_II.pdf 2.22 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele část 9 Dokument PDF pisemna_zprava_zadavatele_cast _9.pdf 1.15 MB
Písemná zpráva zadavatele části 1,2,3,4,5,6,7,8,10 Dokument PDF C16_pisemna_zprava_zadavatele_ casti_1,2,3,4,5,6,7,8,10.pdf 1.96 MB
Ostatní
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení - část 9 Dokument PDF C1_rozhodnuti_o_zruseni_casti_ 9.pdf 514.83 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 10.07.2018 10.07.2018
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 27.07.2018 27.07.2018

URL odkazy