Public contract: Dodávka přístrojů pro předaplikační výzkum - děleno na části

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 2320
System number: P18V00000200
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-027426
Date of commence: 11.05.2018
Tender submit to: 04.06.2018 11:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka přístrojů pro předaplikační výzkum - děleno na části
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky přístrojů dle specifikací uvedených v přílohách č. 1 - 3:
část 1 - Termokomora (2ks)
část 2 - Sterilizátor parní horizontální (1ks)
část 3 - Hlubokomrazící box skřínový (1ks)

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 822 313 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
nebo v listinné podobě na adrese:
Mendelova univerzita v Brně
PODATELNA rektorát - OVZ
Zemědělská 1665/1
Brno 613 00

Contact

Lots of public contract

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení ZD1.pdf 498.00 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dobrý den,
v příloze Vám zasíláme vysvětlení zadávací dokumentace č. 2, kterým se mj. prodlužuje lhůta pro podání nabídek do 4. 6. 2018 v 11:00 hodin. Otevírání nabídek se uskuteční bez zbytečného odkladu po uplynutí této lhůty.
Ostatní ustanovení zadávací dokumentace zůstávají v platnosti.
Dokument PDF Vysvětlení ZD2.pdf 613.88 KB
Notice/decision of eliminating participant
Oznámení rozhodnutí o vyloučení účastníka část 1 Oznámení rozhodnutí o vyloučení účastníka část 1 - Merci, s. r. o. Dokument PDF Oznámení rozhodnutí o vyloučení účastníka část 1.pdf 1.30 MB
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele část 2 Oznámení o výběru dodavatele část 2 Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele část 2 PA.pdf 1.19 MB
Oznámení o výběru dodavatele část 3 Oznámení o výběru dodavatele část 3 Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele část 3 PA.pdf 1.30 MB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele část 1 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele část 1.pdf 1.58 MB
Písemná zpráva zadavatele část 2 a 3 Písemná zpráva zadavatele část 2 a 3 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele část 2a3.pdf 1.31 MB
Other
Oznámení rozhodnutí o zrušení části 1 Oznámení rozhodnutí o zrušení části 1 Dokument PDF Oznámení rozhodnutí o zrušení ZŘ část 1.pdf 786.80 KB

Forms

URL addresses