Public contract: KLIMATIZOVANÝ SKLAD ŘEZIVA na parcele č. parc. 1297/2 a 844, k. ú. OLOMUČANY

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2059
System number: P17V00000328
Date of commence: 26.10.2017
Tender submit to: 20.11.2017 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: KLIMATIZOVANÝ SKLAD ŘEZIVA na parcele č. parc. 1297/2 a 844, k. ú. OLOMUČANY
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je nepodsklepená novostavba s jedním nadzemním podlažím. Klimatizovaný sklad řeziva je založen na železobetonových základových patkách a je situována v souladu se schváleným Projektovým záměrem, vypracovaném Ing. Bezpalcem v červnu r. 2015 v místě současného areálu pily objednatele, pozemek č.kat.1297/2 a č. 844/2 v k.ú. Olomučany.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 4 700 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
01.11.2017 13:11 explanation, completion, changes of procurement documents Miroslav Haman Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č.2    
01.11.2017 12:57 explanation, completion, changes of procurement documents Miroslav Haman Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Other messages for the contract

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 odpovědi na dotazy dodavatelů, posunutí lhůty pro podání nabídek Dokument PDF DI_c.1.pdf 712.95 KB
Příloha č. 2a soupis prací dodávek a služeb oboru elektro Dokument MS Excel Příloha č_2a - soupis prací a dodávek a služeb elektro.xls 43.50 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 sdělení zadavatele Dokument PDF DI_c.2.pdf 475.61 KB
Notice/decision of eliminating participant
Oznámení o vyloučení účastníka CESTAV Zadavatel oznamuje vyloučení účastníka z výběrového řízení na základě rozhodnutí ze dne 15.12.2017. Dokument PDF oznámení o vyloučení CESTAV.pdf 1.15 MB
Notice of choosing the contractor/best tender
Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele.pdf 1.24 MB
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznámení o výběru Olomučany.pdf 904.32 KB
Contract, its changes and amendments
Smlouva o dílo Smlouva o dílo Dokument PDF Smlouva o dílo.pdf 509.77 KB
Dodatek č.1 Dokument PDF SMLOUVA O DÍLO_DODATEK C1 _anonym.pdf 331.95 KB
Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo ze dne 13.2.2018 ve znění dodatku č. 1 ze dne 21.2.2018 Dokument PDF Dodatek c. 2_anonym. verze.pdf 1.11 MB
Other
Rozhodnutí o zrušení rozhodnutí o vyloučení účastníka z další účasti ve výběrovém řízení Dokument PDF Zrušení Rozhodnutí CESTAV.pdf 570.15 KB
Oznámení o zrušení rozhodnutí o vyloučení účastníka z další účasti ve výběrovém řízení Dokument PDF Zrušení Oznámení CESTAV.pdf 572.69 KB
Rozhodnutí o zrušení rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Zrušení Rozhodnutí výběr dodavatele.pdf 499.12 KB
Oznámení o zrušení rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF Zrušení Oznámení výběr dodavatele.pdf 522.28 KB

Forms

URL addresses

Contract performance