Public contract: Stavební úpravy pro rozšíření univerzitní infrastruktury ÚVIS MENDELU - INTERIÉR

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1737
System number: P17V00000010
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2017-024245
Date of commence: 30.05.2017
Tender submit to: 21.06.2017 13:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Stavební úpravy pro rozšíření univerzitní infrastruktury ÚVIS MENDELU - INTERIÉR
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Interiérové vybavení nově vytvořeného provozně dispozičního uspořádání nové knihovny s volným výběrem v určené části A - dodávky typových výrobků, výroba a dodávka atypických výrobků, dodávka audiovizuální techniky, dodávka a instalace orientačního a grafického systému.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 2 206 413 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Nabídky podávat prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz) nebo v listinné podobě na adresu zadavatele (viz zadávací dokumentace)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva vč. zadávací dokumentace Dokument PDF ZD_interier_UVIS_final_2905201 7.pdf 1.36 MB
Příloha 1 - Krycí list nabídky vzor Krycího listu Dokument MS Word Priloha_1_kryci_list_UVIS_2017 .doc 66.50 KB
Příloha 2 - Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikace Dodavatele, Vzor Prohlášení účastníka Dokument MS Word Priloha_2_CP_vzory.docx 30.52 KB
Příloha 3 - Obchodní a platební podmínky – návrh smlouvy o dílo otevřený formát - uloženo ve sledování změn Dokument MS Word Priloha_3_obchodni_podminky_sm louva_UVIS_int_final.doc 295.50 KB
Příloha 3 - Obchodní a platební podmínky – návrh smlouvy o dílo uzavřený formát (pdf) Dokument PDF Priloha_3_obchodni_podminky_sm louva_UVIS_int_final.pdf 208.98 KB
Část 4 - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky - Projektová dokumentace pro provedení stavby „Stavební úpravy pro rozšíření univerzitní infrastruktury ÚVIS MENDELU – INTERIER části A,B, C Archiv ZIP Priloha_4_ cast A_B_C-PZ a STZ a Situace.zip 5.38 MB
Příloha 4 - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky - Projektová dokumentace pro provedení stavby „Stavební úpravy pro rozšíření univerzitní infrastruktury ÚVIS MENDELU – INTERIER část D - 1 dílčí část Archiv ZIP Priloha_4_cast D_dokumentace objektu_1cast.zip 20.51 MB
Příloha 4 - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky - Projektová dokumentace pro provedení stavby „Stavební úpravy pro rozšíření univerzitní infrastruktury ÚVIS MENDELU – INTERIER“ Část D - dílčí část 2 Archiv ZIP Priloha_4_cast D_dokumentace objektu_2cast.zip 40.41 MB
Příloha 5 - Soupis dodávky vč. souvisejících činností - PLATNÝ OS 9.6.2017 Upravený soupis - podbarvené řádky s položkami, které nejsou předmětem ocenění, ale z důvodu návazností jsou v soupisu uvedeny
POZOR ZNEPLATNĚNO DNE 12.6.2017 - VIZ VYSVĚTLENÍ ZAD.DOKUMENTACE (2)
Dokument MS Excel Priloha_5_ POLOZKOVY SOUPIS_052017_upr.xls 771.50 KB
Příloha 5 - Soupis dodávky vč. souvisejících činností - od 9.6.2017 NEPLATNÝ POZOR NEPLATNÝ SOUBOR - ZMĚNĚNO VYSVĚTLENÍM ZD Č. 1 Dokument MS Excel Priloha_5_ POLOZKOVY SOUPIS_052017.xls 808.00 KB
Příloha 5 - Soupis dodávky vč. souvisejících činností - PLATNÝ OD 12.6.2017 v návaznosti na vysvětlení zadávací dokumenhtace č. 2 upravený - aktualizovaný soupis dodávky Dokument MS Excel Priloha_5_ POLOZKOVY SOUPIS_052017_upr12062017.xls 755.00 KB
Příloha 6 - Tabulka pro posouzení shody s požadovaným standardem části AVT Dokument MS Word Priloha_6_tabulka_vyrobku.docx 18.59 KB
Příloha 7 - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Priloha_7_seznam_poddodavatelu .doc 96.50 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance