Public contract: Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 1544
System number: P16V00000020
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 638791
Date of start: 09.03.2016
Tender submit to: 04.04.2016 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní do tiskáren a souvisejícího spotřebního materiálu do tiskových zařízení podle potřeb zadavatele dle specifikací uvedených v přílohách č. 1 – 6.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 5 600 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Mendelova univerzita v Brně,
Zemědělská 1/1665
Brno 613 00

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace Dokument PDF A1_vyzva_k_podani_nabidky_vcet ne_ZD.pdf 11.80 MB
Příloha č. 1 - požadavky zadavatele - část 1 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1_originaly_HP.x lsx 19.36 KB
Příloha č. 2 - požadavky zadavatele - část 2 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.2_alternativy_HP .xlsx 19.28 KB
Příloha č. 3 - požadavky zadavatele - část 3 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.3_originaly_Cano n.xlsx 15.71 KB
Příloha č. 4 - požadavky zadavatele - část 4 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.4_alternativy_Ca non.xlsx 15.68 KB
Příloha č. 5 - požadavky zadavatele - část 5 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.5_originaly_osta tni.xlsx 27.87 KB
Příloha č. 6 - požadavky zadavatele - část 6 Dokument MS Excel A1i_priloha_c.6_alternativy_os tani.xlsx 25.95 KB
Příloha č. 7 - krycí list nabídky Dokument MS Word A1i_priloha_c.7_kryci_list_nab idky.doc 72.00 KB
Příloha č. 8 - čestné prohlášení dle § 53 Dokument MS Word A1i_priloha_c.8_cestne_prohlas eni_§_53.docx 34.48 KB
Příloha č. 9 - čestné prohlášení dle § 62 Dokument MS Word A1i_priloha_c.9_cestne_prohlas eni_§_62.docx 33.06 KB
Příloha č. 10 - čestné prohlášení dle § 68 Dokument MS Word A1i_priloha_c.10_cestne_prohla seni_§_68.doc 46.00 KB
Příloha č. 11 - seznam subdodavatelů Dokument MS Word A1i_priloha_c.11_seznam_subdod avatelu.doc 88.50 KB
Příloha č. 12 - závazný návrh rámcové smlouvy Dokument MS Word A1i_priloha_c.12_ramcova_smlou va.docx 60.58 KB
Aktualizovaná příloha č. 1 Dodatečné informace č. 1 ze dne 17. 3. 2016 Dokument MS Excel priloha_c.1_originaly_HP_DI_c. 1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx 19.47 KB
Aktualizovaná příloha č. 2 dodatečné informace č. 1 ze dne 17. 3. 2016 Dokument MS Excel priloha_c.2_alternativy_HP_DI_ c.1_aktualizovano_17.3.2016.xl sx 19.36 KB
Aktualizovaná příloha č. 5 dodatečné informace č. 1 ze dne 17. 3. 2016 Dokument MS Excel priloha_c.5_originaly_ostatni_ DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016 .xlsx 28.09 KB
Aktualizovaná příloha č. 6 dodatečné informace č. 1 ze dne 17. 3. 2016 Dokument MS Excel priloha_c.6_alternativy_ostani _DI_c.1_aktualizovano_17.3.201 6.xlsx 26.18 KB
Aktualizovaná příloha č. 5 Dodatečná informace č. 4 ze dne 24. 3. 2016 Dokument MS Excel priloha_c.5_originaly_ostatni_ DI_c.4_aktualizovano_24.3.2016 .xlsx 28.17 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
08.03.2016 15:48 invitation Václav Ostrovský Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Dodatečné informace č. 1 Zadavatel zveřejňuje dodatečné informace č. 1, kterými se posouvá lhůta pro podání nabídky na 4. 4. 2016 v 10:00. Dokument PDF Dodatecne_informace_c.1.pdf 1.67 MB
Dodatečná informace č. 1 - Aktualizovaná příloha č. 1 zadávací dokumentace - Originální tonery a příslušenství Hewlett Packard (HP) Dokument MS Excel priloha_c.1_originaly_HP_DI_c. 1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx 19.47 KB
Dodatečná informace č. 1 - Aktualizovaná příloha č. 2 zadávací dokumentace - Alternativní tonery HP Dokument MS Excel priloha_c.2_alternativy_HP_DI_ c.1_aktualizovano_17.3.2016.xl sx 19.36 KB
Dodatečná informace č. 1 - Aktualizovaná příloha č. 5 zadávací dokumentace - Originály tonery a příslušenství ostatních značek Dokument MS Excel priloha_c.5_originaly_ostatni_ DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016 .xlsx 28.09 KB
Dodatečná informace č. 1 - Aktualizovaná příloha č. 6 zadávací dokumentace - Alternativní tonery ostatních značek Dokument MS Excel priloha_c.6_alternativy_ostani _DI_c.1_aktualizovano_17.3.201 6.xlsx 26.18 KB
Dodatečné informace č. 2 Dokument PDF Dodatecne_informace_c.2.pdf 574.68 KB
Dodatečné informace č. 3 Dokument PDF Dodatecne_informace_c.3.pdf 527.58 KB
Dodatečné informace č. 4 Dokument PDF Dodatecne_informace_c.4.pdf 991.72 KB
Dodatečná informace č. 4 - Aktualizovaná příloha č. 5 zadávací dokumentace - Originály tonery a příslušenství ostatních značek Dokument MS Excel priloha_c.5_originaly_ostatni_ DI_c.4_aktualizovano_24.3.2016 .xlsx 28.17 KB
Notice/decision of eliminating participant
Oznámení o vyloučení uchazeče - Z+M Partner spol. s r.o. Vyloučení uchazeče z části č. 2 veřejné zakázky Dokument PDF C1i_oznameni_o_vylouceni_uchaz ece_Z+M_cast_2.pdf 878.24 KB
Oznámení o vyloučení uchazeče - PREMO s.r.o. Vyloučení uchazeče z částí č. 3 a 5 veřejné zakázky. Dokument PDF C1i_oznameni_o_vylouceni_uchaz ece_PREMO.pdf 962.69 KB
Oznámení o vyloučení uchazeče - STEELMET s.r.o. Vyloučení uchazeče z částí č. 3 a 5 veřejné zakázky. Dokument PDF C1i_oznameni_o_vylouceni_uchaz ece_STEELMET.pdf 855.25 KB
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru nejvhodnějí nabídky Zadavatel v souladu s ust. § 81 odst. 4 zákona uveřejňuje oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. V tomto případě se oznámení o výběru nejvhodnější nabídky považuje za doručené všem zájemcům a dotčeným uchazečům okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele. Dokument PDF C2i_oznameni_o_vyberu_nejvhodn ejsi_nabidky.pdf 3.22 MB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF C7_pisemna_zprava_zadavatele.p df 3.54 MB
Contract, its changes and amendments
Uzavřená rámcová smlouva - C SYSTEM - části 1, 3 a 5 Dokument PDF C4_smlouva_C_SYSTEM_casti_1_3_ 5.pdf 23.66 MB
Uzavřená rámcová smlouva - COMP´S - části 2, 4 a 6 Dokument PDF C4_smlouva_COMPS_casti_2_4_6.p df 21.96 MB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o zadání zakázky 03 published 20.05.2016 20.05.2016
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 17.03.2016 ---

URL addresses