Přijatá zpráva - ostatní

Zadávací řízení Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál
Odesílatel Václav Ostrovský
Organizace odesílatele Mendelova univerzita v Brně [IČO: 62156489]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.03.2016 14:55:38
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Dodatečné informace č. 1

Dobrý den vážení,
v příloze Vám zasíláme dodatečné informace č. 1, kterými se posouvá lhůta pro podání nabídek do 4. 4. 2016 v 10:00 hodin. Bezprostředně po uplynutí této lhůty proběhne otevírání obálek. Místo otevírání obálek se nemění.
Veškeré informace k předmětné veřejné zakázce jsou uveřejněny na profilu zadavatele https://zakazky.mendelu.cz/contract_display_1544.html, kde budou uvedeny i případné další informace.
Součástí dodatečné informace č. 1 jsou i aktualizované přílohy č. 1, 2, 5, a 6 zadávací dokumentace. Při přípravě nabídek je třeba použít tyto aktualizované přílohy.
Děkuji a těším se na případnou budoucí spolupráci.


Přílohy
- priloha_c.6_alternativy_ostani_DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx (26.18 KB)
- priloha_c.5_originaly_ostatni_DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx (28.09 KB)
- priloha_c.2_alternativy_HP_DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx (19.36 KB)
- priloha_c.1_originaly_HP_DI_c.1_aktualizovano_17.3.2016.xlsx (19.47 KB)
- Dodatecne_informace_c.1.pdf (1.67 MB)