Stručný popis předmětu:
Předmětem rámcové dohody jsou dodávky kancelářských potřeb v části č. 1 a kancelářských papírů různých druhů a gramáží v části č. 2, podle potřeb zadavatele dle specifikací uvedených v přílohách č. 1 a 2 (technická specifikace).
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
# | Název | Předpokládaná hodnota | Stav |
---|---|---|---|
1. | Část 1 Běžné kancelářské potřeby | 800 000 Kč bez DPH | Zadáno |
2. | Část 2 Kancelářský papír | 800 000 Kč bez DPH | Zadáno |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky |
|||
Rozhodnutí a oznámení rozhodnutí o výběru dodavatele v rozsahu části 1 a 2 VZ | Rozhodnutí a oznámení rozhodnutí o výběru dodavatele v rozsahu části 1 a 2 VZ |
![]() |
570.29 KB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.mendelu.cz/vz00006595 |