Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení budou dodávky informačních technologii pro Mendelovu univerzitu v Brně.
Předběžná tržní konzultace se uskuteční dne 26. 5. 2021 od 09:30 hod. a bude realizována formou online jednání přes MS Teams.
Zájemci o předběžnou tržní konzultaci, nechť se přihlásí kontaktní osobě, kterou je Ing. Klára Štiasna, Ph.D., referentka veřejných zakázek, e-mail: klara.stiasna@mendelu.cz nebo pomocí elektronického nástroje E-ZAK (nejpozději do 25. 5. 2021 do 12:00 hod.). Přihlášeným zájemcům budou poskytnuty bližší informace ohledně připojení se k online jednání a způsobu prokazování totožnosti den před uskutečněním předběžné tržní konzultace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění |
|||
Zadávací dokumentace Dynamický nákupní systém na dodávky informačních technologií II |
![]() |
1.12 MB | |
Zadávací dokumentace Dynamický nákupní systém na dodávky PC, monitorů, síťových prvků, IT přísl. |
![]() |
7.80 MB | |
Zápis z jednání komise / zadavatele |
|||
Zápis z jednání |
![]() |
511.31 KB |