Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl UM/12049/2021-10
ID ve SpSl EZAKF210004818



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dynamický nákupní systém na dodávky informačních technologii 2021
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení budou dodávky informačních technologii pro Mendelovu univerzitu v Brně.

Předběžná tržní konzultace se uskuteční dne 26. 5. 2021 od 09:30 hod. a bude realizována formou online jednání přes MS Teams.

Zájemci o předběžnou tržní konzultaci, nechť se přihlásí kontaktní osobě, kterou je Ing. Klára Štiasna, Ph.D., referentka veřejných zakázek, e-mail: klara.stiasna@mendelu.cz nebo pomocí elektronického nástroje E-ZAK (nejpozději do 25. 5. 2021 do 12:00 hod.). Přihlášeným zájemcům budou poskytnuty bližší informace ohledně připojení se k online jednání a způsobu prokazování totožnosti den před uskutečněním předběžné tržní konzultace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
Kontakt: Ing. Klára Štiasna, Ph.D.
e-mail: klara.stiasna@mendelu.cz
tel: +420 545 135 253
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: mimo režim ZZVZ
Druh zadávacího řízení: Předběžná tržní konzultace
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 25.05.2021 12:00
Datum zahájení: 14.05.2021 14:14
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):