Public contract: Rámcová dohoda na dodávku laboratorních potřeb – rozděleno na části

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2158
System number: P18V00000038
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-019304
Date of commence: 19.03.2018
Tender submit to: 27.04.2018 13:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávku laboratorních potřeb – rozděleno na části
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka laboratorního skla v části č.1, dodávka ostatního laboratorního materiálu v části č. 2 a dodávka originálních výrobků Eppendorf v části 3.
Položkový výčet požadovaného rozsahu dodávky pro každou jednotlivou část vč. předpokládané roční spotřeby je uveden v Příloze č. 1 Výzvy vč. zadávací dokumentace (Technická specifikace částí č. 1, č. 2 a č. 3)
Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 36 měsíců od data uveřejnění smlouvy v registru smluv.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 4 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
nebo v listinné podobě na níže uvedneu adresu

Contact

Lots of public contract

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení ZD č. 1 Dokument PDF Vysvetleni_ZD_1_el.pdf 822.26 KB
Sdělení zadavatele Sdělení zadavatele č. 1 - posun termínu pro podání nabídek, obdržená námitka proti zadávacím podmínkám Dokument PDF Sdeleni_1_posun_terminu_podani _nabidek.pdf 445.37 KB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 2 Vysvětlení zadávacích podmínek k dotazů z 26.3.2018 Dokument PDF Vysvetleni_2_labor_29032018.pd f 204.39 KB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 2 - příloha Příloha k vysvětlení - dle textu vysvětlení Dokument MS Excel Priloha_1_Technická specifikace částí 1 a 2_3_aktualizace_vysvětlení_290 32018.xls 2.89 MB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 2 - příloha Příloha k vysvětlení zadávacích podmínek - dle textu vysvětlení č. 2 Dokument MS Excel Priloha_1_Technická specifikace částí 1 a 2_3_aktualizace_29032018_k vyplněni.xls 2.35 MB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 2 - příloha příloha - upravený řádek v textu návrhu Rámcové dohody Dokument MS Word Příloha A_Navrh_ramcova dohoda_labor_vybaveni final_aktualizace.doc 128.50 KB
Sdělení zadavatele, ze dne 5.4.2018 Informace o rozhodnutí o vyřízení námitky a prověření přílohy č. 1 Dokument PDF sdeleni_zadavatele_05042018.pd f 183.28 KB
Sdělení zadavatele, ze dne 5,4,2018 - příloha Nedílná součást sdělení Dokument MS Excel Priloha_1_Technická specifikace částí 1 a 2_3_aktualizace_05042018_k vyplněni.xls 2.36 MB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 3 Vysvětlení zadávacích podmínek - odpovědi k dotazům ze dne 11.4.2018 Dokument PDF Vysvetleni_ZD_3.pdf 283.13 KB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 3 - příloha aktualizovaná příloha č. 1 ZD - úprava číslice v položce na řádku 299 v Části 1 Laboratorní skole, doplnění editovatelného sloupce v Části 3 Originální spotřební materiál pro přístroje a pipety Eppendorf Dokument MS Excel Priloha_1_Technická specifikace částí 1 a 2_3_aktualizace_13042018_k vyplněni.xls 2.35 MB
Vysvětlení k zadávací dokumentaci č. 4 Vysvětlení k dotazům podaných v rozmezí 17.-19.4.2018 Dokument PDF Vysvetleni_4_labor_20042018.pd f 279.46 KB
Příloha k vysvětlení ZD č. 4 Příloha k vysvětlení ZD č. 4 - Příloha č. 1 Technická specifikace, verze platná k 20.4.2018 - po opravě součtové chyby Dokument MS Excel Priloha_1_Technická specifikace částí 1 a 2_3_aktualizace_20042018_k vyplněni.xls 2.35 MB
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení zadavatele o výběru dodavatele v jednotlivých částech veřejné zakázky Dokument PDF Oznameni_vyberu_dodavatele_cas ti_1-2-3.pdf 514.52 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva Dokument PDF PISEMNA-ZPRAVA-ZADAVATELE_RD_l ab_el.pdf 325.92 KB
Contract, its changes and amendments
Uzavřená Rámcová dohoda pro ČÁST 1 a ČÁST 2 Rámcová dohoda je také zveřejněna v konkrétní části VZ a v Registru smluv Dokument PDF Ramcova_dohoda_labor_potreby_C AST 1_CAST 2.pdf 1.59 MB
Uzavřená Rámcová dohoda pro ČÁST 3 Rámcová dohoda je také zveřejněna v konkrétní části VZ a v Registru smluv Dokument PDF Ramcova_dohoda_labor_potreby_C AST 3_.pdf 801.24 KB

Forms

URL addresses