Public contract: Dodávka 600 ks kovových transportních rámů pro sadbovačů

Information on public contract

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Fair contractors relations
    • Zadavatel klade důraz na férové dodavatelské vztahy prostřednictvím nastavení obchodních podmínek v příloze č. 5 - Obchodní podmínky čl. 3.7: Prodávající je povinen zajistit řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá kupujícímu, a to vždy nejpozději do 10 dnů od obdržení platby ze strany kupujícího za konkrétní plnění (pokud již splatnost poddodavatelem vystavené faktury nenastala dříve). Prodávající se zavazuje přenést totožnou povinnost do dalších úrovní dodavatelského řetězce a zavázat své poddodavatele k plnění a šíření této povinnosti též do nižších úrovní dodavatelského řetězce. Kupující je oprávněn požadovat předložení dokladů o provedených platbách poddodavatelům a smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a poddodavateli a prodávající je povinen je bezodkladně poskytnout. Nesplnění povinností prodávajícího dle tohoto ustanovení smlouvy se považuje za její podstatné porušení.
  • Other
    • Zadavatel uplatňuje odpovědné zadávání veřejných zakázek v souladu se svým posláním univerzity, vymezeným zákonem o vysokých školách, Statutem Mendelovy univerzity v Brně a dalšími právními a interními předpisy. Tyto právní a interní normy stanoví povinnost univerzity vždy stát na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod a úcty k přírodě a kulturnímu dědictví. Veřejné zakázky zadávané Mendelovou univerzitou v Brně proto akcentují zejména témata důstojných pracovních podmínek, férových vztahů v dodavatelském řetězci, etického nakupování a ekologicky šetrných řešení. Tato témata jsou uplatňována přiměřeně a transparentně při respektování zásad rovného zacházení a zákazu diskriminace ve vztahu k dodavatelům a principům účelnosti, hospodárnosti a efektivity při naplňování poslání univerzity, jakožto centra vzdělanosti, nezávislého poznání a tvůrčí činnosti, usilující o rozšiřování dosaženého poznání a vykonávající vědeckou a výzkumnou, vývojovou a inovační, uměleckou a další tvůrčí činnost v oblastech, v nichž uskutečňuje akreditované studijní programy a programy celoživotního vzdělávání.

      - Zadavatel se při vytváření zadávacích podmínek zabýval zásadou sociálně odpovědného zadávání, environmentálně odpovědného zadávání a inovací ve smyslu zákona a uvádí, že s ohledem na předmět veřejné zakázky se v zadávacích podmínkách zaměřil na podpoření účasti malých a středních podniků tím, že zjednodušil formální požadavky na nabídku, kdy umožňuje prokázání základní a profesní způsobilosti pro účel nabídky pouze čestným prohlášením. Zadavatel se také zaměřil na podporu férových dodavatelských vztahů prostřednictvím nastavení závazných obchodních podmínek.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF 00_Výzva k podáni nabídky.pdf 324.07 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace Příloha č. 1 - Technická specifikace Dokument MS Word 01_Příloha_č. 1_Technicka_specifikace.docx 128.09 KB
Příloha č. 2 - Výkresová dokumentace Příloha č. 2 - Výkresová dokumentace Dokument PDF 02_Priloha_č. 2_Výkresová dokumentace.pdf 103.35 KB
Příloha č. 3 - Krycí list nabídky Příloha č. 3 - Krycí list nabídky Dokument MS Word 03_Priloha_č. 3_kryci_list_nabidky.doc 146.00 KB
Příloha č. 4 - Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti Příloha č. 4 - Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti Dokument MS Word 04_Příiloha_č. 4_Vzor čestného prohlášení.docx 119.41 KB
Příloha č. 5 - Obchodní podmínky obligatorního charakteru (kupní smlouva) Příloha č. 5 - Obchodní podmínky obligatorního charakteru (kupní smlouva) Dokument MS Word 05_Příloha_č. 5_Obchodní podmínky.docx 132.42 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
12.10.2022 13:18 explanation, completion, changes of procurement documents Lena Mikušová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Kupní smlouva Dokument PDF Kupní smlouva.pdf 309.18 KB
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení_zadávací_dokumentac e_č.1.pdf 275.75 KB
Notice of choosing the contractor/best tender
Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele_ano.pdf 702.79 KB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.mendelu.cz/vz00006055

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
ALWECO s.r.o. 27678504 Czech Republic No
HAST GROUP s.r.o. 27835731 Czech Republic No
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Czech Republic No
Mendelu Zakázky 00000000 Czech Republic Yes [info]
WANZL spol. s r.o. 41031709 Czech Republic No
WELDING & TESTING OF MATERIALS, s. r. o. 47601566 Slovakia No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 26.10.2022

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
ALWECO s.r.o. 27678504 Czech Republic 1 434 000,00 1 735 140,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2023 1 434 000,00 1 735 140,00