Public contract: Rámcová dohoda na dodávky OOPP

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2522
System number: P18V00000403
Date of commence: 16.07.2018
Tender submit to: 02.08.2018 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávky OOPP
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je průběžná dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek a pracovních oděvů (dále jen "OOPP"), dle aktuálních potřeb zadavatele. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Jednotlivé komodity a jejich předpokládané množství odběru v jednotlivých položkách (spotřební koš) je uveden v příloze č. 1_technická specifikace.

Výběrového řízení se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců musí být uvedena v nabídce v souladu s Výzvou k podání nabídek.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 100 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
nebo v listinné podobě na adrese:
Mendelova univerzita v Brně - rektorát - podatelna
Zemědělská 1665/1, 613 00 Brno

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C2_oznameni_o_vyberu_dodavatel e_KaPO-plus s.r.o_signed.pdf 567.25 KB
Contract, its changes and amendments
Rámcová dohoda na dodávky OOPP Rámcová dohoda Dokument PDF Rámcová dohoda_final_reg.smluv.pdf 1.65 MB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.mendelu.cz/vz00002522

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
K a P O - plus s.r.o. 28312767 Czech Republic 982 278,00 1 188 557,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 29.08.2018


Result is establishment of a framework agreement.
Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
K a P O - plus s.r.o. 28312767 Czech Republic 1 100 000,00 1 331 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2018 127 064,57 153 749,00
2019 80 270,59 96 614,00