Public contract: Rámcová dohoda – tonery, náplně a další spotřební materiál – rozděleno na části

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 6681
System number: P23V00000485
File number: UM/18163/2023
Date of commence: 20.10.2023
Tender submit to: 31.10.2023 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda – tonery, náplně a další spotřební materiál – rozděleno na části
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka tonerů, náplní do tiskáren a souvisejícího spotřebního materiálu do tiskových zařízení podle potřeb zadavatele po dobu 12 měsíců. Podrobná technická specifikace požadovaného plnění je uvedena v přílohách č. 1, 2 a 3 a také v závazném návrhu rámcové dohody, který je přílohou č. 4.
Veřejná zakázka je rozdělena na tři části, dodavatelé mohou podat nabídku na jednu část, dvě části nebo všechny tři části; každá část veřejné zakázky tedy může mít vybraného jiného dodavatele.
Rámcová dohoda bude v každé části veřejné zakázky uzavřena s jedním dodavatelem.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 970 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Jihomoravský kraj
  • Zlín

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Lots of public contract

Responsible public procurement

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses