Public contract: Digitalizace MENDELU, učebny pro hybridní výuku

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 6075
System number: P22V00000515
File number: UM/16323/2022
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2023-021573
Date of commence: 22.05.2023
Tender submit to: 22.06.2023 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Digitalizace MENDELU, učebny pro hybridní výuku
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka audiovizuální techniky do učeben napříč Mendelovou univerzitou v Brně. Soubor techniky obsahuje 86“ 4K dotykové panely, stojany s ručním zdvihem pro dotykový panel, laserové projektory, PTZ kamery, řídicí systémy a nutné příslušenství, videokonferenční zařízení, chytré kamery pro bílé tabule, monitory, streamovací kamery, konferenční mikrofony, reproduktory. Podrobně jsou přístroje popsány v příloze č. 1 - Technická specifikace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 17 938 283 Kč without VAT

Place of performance

  • Brno-město
  • Břeclav

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
pouze prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Responsible public procurement

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument obsahuje informace o předmětu plnění, požadavky na kvalifikaci dodavatelů a instrukce pro podání nabídky. Dokument PDF A1_Výzva k podání nabídky.pdf 465.72 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění Technické specifikace s uvedením konkrétních požadavků zadavatele včetně schémat zapojení v jednotlivých typech učeben. Dodavatelé do nabídky vyplní komerční názvy, přesné parametry a nabídkové ceny položek pro všechny typy učeben. Archiv ZIP A1i_Příloha č. 1 - Technická specifikace (soubor dokumentů řazený podle součástí).zip 9.97 MB
Příloha č. 2 - Návrh kupní smlouvy Dokument smluvních podmínek k seznámení se s obsahem. K vyplnění a podpisu kupní smlouvy bude vyzván vybraný dodavatel před podpisem smlouvy. Dokument MS Word A1i_Příloha č. 2 - Obchodní podmínky_kupní smlouva.doc 1.65 MB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění kvalifikace Dobrovolná příloha nabídky. Dodavatel může pro účel podání nabídky nahradit dokumenty prokazující splnění kvalifikace tímto čestným prohlášením. Dokumenty prokazující splnění kvalifikace budou požadovány v elektronických originálech nebo s doložkou o elektronické konverzi pouze po vybraném dodavateli před uzavřením smlouvy. Dokument MS Word A1i_Příloha č. 3 - Čestné prohlášení.doc 829.00 KB
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Povinná součást nabídky. Dodavatel vyplní identifikační údaje a nabídkové ceny. Dokument MS Word A1i_Příloha č. 4 - Krycílist nabídky.docx 761.94 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance