Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku IT vybavení 2022-23- rozděleno na části

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5866
Systémové číslo: P22V00000311
Spisová značka: UM/9966/2022
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-040200
Datum zahájení: 27.07.2022
Nabídku podat do: 01.09.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku IT vybavení 2022-23- rozděleno na části
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka zařízení informačních technologií – stolních počítačů a monitorů, periferních a podpůrných zařízení a mobilních zařízení (notebooků), jejímž účelem je zajištění chodu pracovišť zadavatele, včetně realizace a přípravy výuky.

Podrobná technická specifikace požadovaného plnění, včetně požadavků zadavatele na předmět plnění, je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace, kterou tvoří technická specifikace, dle dané části veřejné zakázky – pro každou část samostatně na zvláštním listu tabulky.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 950 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Jihomoravský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Mendelova univerzita v Brně
  • IČO: 62156489
  • Poštovní adresa:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051619

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Pouze prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Dodavatel při plnění předmětu veřejné zakázky zajistí legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky, odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu veřejné zakázky podílet
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Zadavatel chce uzavřít rámcovou dohodu s ohledem na aspekt inovace pracovního prostředí zaměstnanců. Z rámcové dohody bude nakupovaná IT technika nejen pro nové zaměstnance, ale i v rámci obnovy stávajícího zastaralého nebo nevyhovujícího vybavení. Cílem zadavatele je, aby zaměstnanci dostali lepší, spolehlivější a energeticky úspornější zařízení, která budou plnit účel pořízení na danou pracovní pozici. Toho chce zadavatel dosáhnout stanovením požadavku v technické specifikaci pro části 1 a 3 veřejné zakázky na předložení osvědčení typu EPEAT, TCO nebo ENERGY STAR.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávací dokumentace 1 Zadavatel reaguje na dotazy vznesené dne 30.7.2022. Zároveň prodlužuje lhůtu pro podání nabídek. Dokument PDF A4_Vysvetleni_zadavaci_dokumen tace_1.pdf 1.11 MB
Příloha č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace - aktualizovaná TS Dokument MS Excel A4i_Příloha č.1-technická specifikace pro všechny části_aktualizace.xlsx 38.98 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace 2 Zadavatel reaguje na dotazy dodavatele ze dne 11. 8. 2022. Zároveň s ohledem na časovou prodlevu mezi dotazem a uveřejněním Vysvětlení Zadavatel přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek. Dokument PDF A6_Vysvetleni_zadavaci_dokumen tace_2.pdf 925.93 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele ve všech částech Dokument PDF C2_Oznámení o výběru dodavatel ve všech částech_SKEN.pdf 1.88 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF C9_Písemná zpráva zadavatele.pdf 618.03 KB

Formuláře

URL odkazy