Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl UM/9966/2022-8
ID ve SpSl EZAKF220005690



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávku IT vybavení 2022-23- rozděleno na části
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka zařízení informačních technologií – stolních počítačů a monitorů, periferních a podpůrných zařízení a mobilních zařízení (notebooků), jejímž účelem je zajištění chodu pracovišť zadavatele, včetně realizace a přípravy výuky.

Podrobná technická specifikace požadovaného plnění, včetně požadavků zadavatele na předmět plnění, je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace, kterou tvoří technická specifikace, dle dané části veřejné zakázky – pro každou část samostatně na zvláštním listu tabulky.
Místo plnění: Jihomoravský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Pouze prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
Kontakt: Bc. Zdeněk Bartl
e-mail: zakazky@mendelu.cz
tel: +420 545 135 257
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 26.08.2022 10:00
Datum zahájení: 27.07.2022 15:40
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: