Public contract: Rámcová dohoda na dodávku osobních ochranných pracovních pomůcek

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5617
System number: P22V00000064
File number: UM/1802/2022 (closed)
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2022-025061
Date of commence: 11.03.2022
Tender submit to: 29.03.2022 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávku osobních ochranných pracovních pomůcek
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek (dále též „OOPP“) pro potřeby Mendelovy univerzity v Brně.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 2 909 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Brno-město
  • Brno-venkov

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
pouze prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Lots of public contract

Responsible public procurement

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument PDF A1_Vyzva_k_podani_nabidek.pdf 418,24 KiB
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění pro všechny části VZ Technická specifikace je v rámci jednoho souboru rozdělena na listy, kdy každý list obsahuje předmět plnění pro jednu část VZ. Dodavatelé vyplní pouze listy dokumentu pro ty části, na které podávají nabídku a do názvu souboru uvedou čísla části, na které podávají nabídku (např. Technická specifikace č.1,3,4.xlsx). Dokument MS Excel A1i_Priloha_c.1-Technicka_specifikace_vsechny_casti_VZ.XLSX 25,85 KiB
Příloha č. 2 - Obchodní podmínky - Rámcová dohoda Podáním nabídky dodavatel souhlasí s obsahem Rámcové dohody. Tato rámcová dohoda bude uzavírána v každé části s vybraným dodavatelem. Z tohoto důvodu nemusí být součástí nabídky, ale k jejímu předložení budou vybráni až vítězní dodavatelé před podpisem smlouvy. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.2_Ramcova_dohoda.doc 160,00 KiB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění kvalifikace Dodavatel může pro účel podání nabídky nahradit dokumenty prokazující splnění kvalifikace tímto čestným prohlášením. K předložení originálů dokumentů prokazujících splnění kvalifikace budou vyzváni vybraní dodavatelé před podpisem smlouvy. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.3-Cestne_prohlaseni.doc 190,00 KiB
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Povinná součást nabídky. Dodavatel uveden své identifikační údaje a nabídkové ceny pro části, na které podává nabídku. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.4-Kryci_list_nabidky.docx 136,67 KiB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
11.03.2022 11:09 invitation Zdeněk Bartl Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses