Public contract: Pronájem multifunkčních tiskových, kopírovacích a skenovacích zařízení

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4032
System number: P20V00000222
File number: UM/7022/2022 (closed)
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-027197
Date of commence: 07.05.2020
Tender submit to: 05.06.2020 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Pronájem multifunkčních tiskových, kopírovacích a skenovacích zařízení
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je zabezpečení devíti (9) kusů samoobslužných kopírovacích a tiskových služeb pro studenty v prostorách knihoven a studoven Mendelovy univerzity v Brně na samoobslužných síťových multifunkčních strojích s oboustrannými černobílým a barevným tiskem a kopírováním o formátu A3 a A4 a skenováním (dále ,,zařízení“), a to formou pronájmu těchto zařízení (tzn., že všechna zařízení zůstávají majetkem dodavatele).

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 2 210 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek včetně ZD formát .pdf Dokument PDF A1_vyzva_k_podani_nabidek_vcet ne_ZD.pdf 956.69 KB
Výzva k podání nabídek včetně ZD formát .doc Dokument MS Word A1_vyzva_k_podani_nabidek_vcet ne_ZD.doc 227.00 KB
Příloha č. 1a - technická specifikace Aktualizovaná verze k 19. 5. 2020 Dokument MS Excel A6i_priloha_c.1a_technicka_spe cifikace_k_19.5.2020.xlsx 13.78 KB
Příloha č. 1b - požadované rozmístění Dokument MS Excel A1i_priloha_c.1b_pozadovane_ro zmisteni.xlsx 10.69 KB
Příloha č. 2 - obchodní podmínky (smlouva o pronájmu multifunkčních tiskových, kopírovacích a skenovacích zařízení) Dokument MS Word A1i_priloha_c.2_obchodni_podmi nky.doc 228.50 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 Dobrý den vážení dodavatelé,
v příloze vám tímto zasílám vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k předmětné veřejné zakázce, kterým se prodlužuje lhůta pro podání nabídek do 4. 6. 2020 v 10:00 hodin.

Vysvětlení zadávací dokumentace bylo vydáno na základě dotazů dodavatele.
Dokument PDF A4_vysvetleni_ZD_c.1.pdf 591.67 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dobrý den vážení dodavatelé,
v příloze vám tímto zasílám vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 k předmětné veřejné zakázce, kterým se prodlužuje lhůta pro podání nabídek do 5. 6. 2020 v 10:00 hodin.
Součástí vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 je i aktualizovaná příloha č. 1a - technická specifikace k 19. 5. 2020. Při přípravě svých nabídek dodavatelé použijí tuto aktualizovanou verzi k 19. 5. 2020.

Vysvětlení zadávací dokumentace bylo vydáno na základě dotazu dodavatele
Dokument PDF A6_vysvetleni_ZD_c.2.pdf 549.41 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Dobrý den vážení dodavatelé,
v příloze vám tímto zasílám vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 k předmětné veřejné zakázce.

Vysvětlení zadávací dokumentace bylo vydáno na základě dotazu dodavatele.
Dokument PDF A10_vysvetleni_ZD_c.4.pdf 696.36 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance