Public contract: Rámcová dohoda na dodávky OOPP

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2522
System number: P18V00000403
Date of commence: 16.07.2018
Tender submit to: 02.08.2018 10:00
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávky OOPP
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je průběžná dodávka osobních ochranných pracovních pomůcek a pracovních oděvů (dále jen "OOPP"), dle aktuálních potřeb zadavatele. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Jednotlivé komodity a jejich předpokládané množství odběru v jednotlivých položkách (spotřební koš) je uveden v příloze č. 1_technická specifikace.

Výběrového řízení se může zúčastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců musí být uvedena v nabídce v souladu s Výzvou k podání nabídek.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 100 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
nebo v listinné podobě na adrese:
Mendelova univerzita v Brně - rektorát - podatelna
Zemědělská 1665/1, 613 00 Brno

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C2_oznameni_o_vyberu_dodavatel e_KaPO-plus s.r.o_signed.pdf 567.25 KB
Contract, its changes and amendments
Rámcová dohoda na dodávky OOPP Rámcová dohoda Dokument PDF Rámcová dohoda_final_reg.smluv.pdf 1.65 MB

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
K a P O - plus s.r.o. 28312767 Czech Republic 982 278,00 1 188 557,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 29.08.2018


Result is establishment of a framework agreement.
Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
K a P O - plus s.r.o. 28312767 Czech Republic 1 100 000,00 1 331 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2018 127 064,57 153 749,00
2019 80 270,59 96 614,00