Public contract: Rámcová služba na zajištění úklidových služeb MENDELU

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1517
System number: P15V00000259
Contracting authority registration number: 78/2015
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 525048
Upon prior information notice:
Rámcová služba na zajištění úklidových služeb MENDELU
Date of start: 11.12.2015
Tender submit to: 17.02.2016 10:00
Cancel date: 26.02.2016

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová služba na zajištění úklidových služeb MENDELU
  • Type of public contract: Services
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění pravidelných a nepravidelných úklidů v objektech zadavatele včetně hygienického servisu, což obnáší doplňování hygienických potřen (toaletní papír, mýdlo, papírové ručníky, sáčky do odpadkových košů apod.) podle aktuálních požadavků zadavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 72 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Zemědělská 1/1665
Brno 613 00

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Opravená zadávací dokumentace podle Dodatečné informace č.1 Dokument PDF Zadávací dokumentace_RS_úklid_OPR.pdf 953.38 KB
Příloha č. 1 Technická specifikace Dokument PDF Příloha č. 1 - Technická specifikace_zaprac.požadavky-t isk.pdf 937.34 KB
Příloha č. 2 spotřební koš - nabídkové ceny Dokument MS Excel Příloha č. 2 - Spotřební koš.xlsx 16.58 KB
Příloha A obchodní podmínky - návrh smlouvy - Opravená smlouva podle Dodatečné informace č.1 Dokument MS Word Příloha_A_Obchodní podmínky_OPR.doc 194.50 KB
Příloha A příloha č.3 k obchodním podmínkám Dokument MS Excel Příloha č. 3 - Smlouva.xlsx 17.02 KB
Příloha B vzor krycího listu Dokument MS Word Příloha_B - krycí list.doc 51.50 KB
Příloha C vzor prohlášení podle § 68 ZVZ Dokument MS Word Příloha_C - Prohlaseni par 68.doc 59.50 KB
Příloha D vzor seznamu subdodavatelů Dokument MS Word Příloha_D - subdodavatelé.doc 73.50 KB
Příloha E vzor pohlášení k části § 53 ZVZ Dokument MS Word Příloha_E - čestné prohlášení par_53-2014.doc 54.50 KB
Příloha F vzor čestného prohlášení o ekonomické a finanční schopnosti plnit veřejnou zakázku Dokument MS Word Příloha_F - čestné prohlášení ekonomická způsobilost.doc 52.00 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

List of tenderers