Veřejná zakázka: Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 986
Systémové číslo: P14V00000266
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 486816
Na základě předběžného oznámení:
Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál
Počátek běhu lhůt: 28.06.2014
Nabídku podat do: 02.09.2014 08:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci. Plnění veřejné zakázky bude probíhat průběžně na základě dílčích objednávek po dobu 18 měsíců od účinnosti kupní smlouvy nebo do vyčerpání celkového finančního limitu 10.000.000,00 Kč bez DPH. Rámcová smlouva bude uzavřena vždy s jedním dodavatelem na každou část. Zakázka je rozdělena na dvě části a to: 1. část dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje Hawlett Packard v rozsahu 5.000.000,- Kč bez DPH a 2. část dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje ostatních výrobců v rozsahu 5.000.000,- Kč bez DPH. Uchazeč podává nabídku na každou část samostatně.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 10 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Mendelova univerzita v Brně
  • IČO: 62156489
  • Poštovní adresa:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051619

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zemědělská 1/1665
Brno 613 00

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rámcová smlouva s vítězným uchazečem - tonery, náplně - část 1 AutoCont Rámcová smlouva s vítězným uchazečem - tonery, náplně - část 1 AutoCont Dokument PDF Rámcová smlouva s vítězným uchazečem - tonery, náplně a další spotřební materiál - část 1 - AutoCont.pdf 411.77 KB
Písemná zpráva zadavatele - část 1 výrobce HP Písemná zpráva zadavatele - část 1 výrobce HP Dokument MS Word Písemná zpráva zadavatele_část 1 výrobce HP.docx 25.56 KB
Rámcová smlouva s vítězným zchazečem - tonery, náplně - část 2 Comimpex Rámcová smlouva s vítězným zchazečem - tonery, náplně - část 2 Comimpex Dokument PDF Rámcová smlouva s vítězným uchazečem - tonery, náplně a další spotřební materiál - část 2 Comimpex.pdf 1.10 MB
Písemná zpráva zadavatele - část 2 ostatní výrobci Písemná zpráva zadavatele - část 2 ostatní výrobci Dokument MS Word Písemná zpráva zadavatele_část 2 ostatní výrobci.docx 25.34 KB
Dodatečné informace č. 3 Dodatečné informace č. 3 Dokument PDF dodatečné_informace_3-tonery a příslušenství.pdf 42.82 KB
Dodatečné informace č. 2 dodatečné informace k části 1 Dokument PDF dodatečné_informace_2-tonery a příslušenství.pdf 379.56 KB
Technická data k tiskárně CD Printer ODP 200 informace o tiskovém zařízení Dokument PDF Technická data k tiskárně CD Printer ODP 200.pdf 218.01 KB
Příloha č. 4 - nabídkový ceník_část 2 Dokument MS Excel Příloha č. 4 - nabídkový ceník_část 2 final opravený.xlsx 87.08 KB
Dodatečné informace č. 1 Dodatečné informace k části 2 Dokument PDF dodatečné_informace_1-tonery a příslušenství.pdf 890.34 KB
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky Dokument PDF Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky-2014.pdf 301.61 KB

Formuláře

URL odkazy