Public contract: Rámcová dohoda na dodávku speciálního plastu pro omické analýzy - opakované řízení

Information on public contract

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Other
    • Zadavatel uplatňuje odpovědné zadávání veřejných zakázek v souladu se svým posláním univerzity, vymezeným zákonem o vysokých školách, Statutem Mendelovy univerzity v Brně a dalšími právními a interními předpisy. Tyto právní a interní normy stanoví povinnost univerzity vždy stát na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod a úcty k přírodě a kulturnímu dědictví. Veřejné zakázky zadávané Mendelovou univerzitou v Brně proto akcentují zejména témata důstojných pracovních podmínek, férových vztahů v dodavatelském řetězci, etického nakupování a ekologicky šetrných řešení. Tato témata jsou uplatňována přiměřeně a transparentně při respektování zásad rovného zacházení a zákazu diskriminace ve vztahu k dodavatelům a principům účelnosti, hospodárnosti a efektivity při naplňování poslání univerzity, jakožto centra vzdělanosti, nezávislého poznání a tvůrčí činnosti, usilující o rozšiřování dosaženého poznání a vykonávající vědeckou a výzkumnou, vývojovou a inovační, uměleckou a další tvůrčí činnost v oblastech, v nichž uskutečňuje akreditované studijní programy a programy celoživotního vzdělávání. Zadavatel se při vytváření zadávacích podmínek zabýval zásadou sociálně odpovědného zadávání, environmentálně odpovědného zadávání a inovací ve smyslu zákona a uvádí, že s ohledem na předmět veřejné zakázky neidentifikoval další aspekty odpovědného zadávání.

Subject items

Name CPV code Supplementary codes
Plastic products 19520000-7

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Dokument obsahuje informace o předmětu veřejné zakázky a instrukce k podání nabídky. Dokument PDF A1_Vyzva_k_podani_nabidek.pdf 808.98 KB
Příloha č. 2 - Obchodní podmínky - Rámcová dohoda Obchodní podmínky nemusí být součástí nabídky. Zadavatel bude vyplněné obchodní podmínky požadovat pouze po vybraném dodavateli před podpisem rámcové dohody. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.2–Obchodni_podmi nky-Ramcova_dohoda.doc 256.50 KB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění kvalifikace Dodavatel může vyplněným čestným prohlášením nahradit pro účel podání nabídky veškeré dokumenty prokazující splnění základní a profesní způsobilosti. Prokázání kvalifikace bude požadováno pouze po vybraném dodavateli. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.3-Cestne_prohlas eni.doc 189.00 KB
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky Povinná součást nabídky. Dodavatel doplní identifikační údaje a nabídkovou cenu. Dokument MS Word A1i_Priloha_c.4-Kryci_list_nab idky.docx 135.66 KB
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění - aktualizace II Dokument MS Excel A5i_Priloha_c.1-Technicka_spec ifikace_aktualizace_II.xls 55.00 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Explanation/changes/completion of procurement documents
Vysvětlení zadávací dokumentace 1 Zadavatel reaguje na dotaz dodavatele a upravuje technickou specifikaci předmětu plnění. S tím souvisí i prodloužení lhůty pro podání nabídky. Dokument PDF A3_Vysvetleni_zadavaci_dokumen tace_1.pdf 814.72 KB
Příloha č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace - Aktualizovaná technická specifikace Zadavatel aktualizoval technickou specifikaci (změna pouze v položce č. 27). Dodavatelé v nabídce předloží tuto aktualizovanou verzi technické specifikace. Dokument MS Excel A3i_Priloha_c.1-Technicka_spec ifikace_aktualizace.xls 55.00 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace 2 Dokument PDF A5_Vysvetleni_zadavaci_dokumen tace_2.pdf 800.75 KB
Příloha Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 - Technická specifikace - aktualizace II Dokument MS Excel A5i_Priloha_c.1-Technicka_spec ifikace_aktualizace_II.xls 55.00 KB
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C2_Oznameni_o_vyberu_dodavatel e_el.signed.pdf 676.94 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF C10_Pisemna_zprava_zadavatele. pdf 534.53 KB
Contract, its changes and amendments
Anonymizovaná rámcová dohoda popis dokumentu Dokument PDF C7_Anonymizovana_ramcova_dohod a.pdf 1.41 MB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 published 26.10.2021 26.10.2021
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 16.08.2021 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 published 25.10.2021 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.mendelu.cz/vz00005179

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
Eppendorf Czech & Slovakia s.r.o. 27939031 Czech Republic 900 000,00 1 089 000,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 13.10.2021

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Eppendorf Czech & Slovakia s.r.o. 27939031 Czech Republic 900 000,00 1 089 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2021 69 640,00 84 264,40
2022 152 802,00 184 890,42
2023 76 690,00 92 794,90