Public contract: Část 1 - Běžné kancelářské potřeby

Information about lot

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 4278
This is the lot of a public contract: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro MENDELU 2020-22 - rozděleno na části
Contracts catalog: go to contract

Title and subject description

  • Title: Část 1 - Běžné kancelářské potřeby
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb specifikovaných v technické specifikaci pro část 1 veřejné zakázky.


Estimated value

  • 3 000 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Brno-město

Subject items

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
bika - velkoobchod papírem, spol. s r.o. 25347047 Czech Republic 1 694 688,18 2 050 572,70 No
OFFICE SYSTEM s.r.o. 26900467 Czech Republic 1 412 888,00 1 709 594,70 No
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Czech Republic 1 451 012,00 1 755 724,50 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 16.09.2020


Result is establishment of a framework agreement.
Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
OFFICE SYSTEM s.r.o. 26900467 Czech Republic 3 000 000,00 3 630 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2020 199 033,31 240 830,33
2021 446 392,47 540 070,60
2022 394 294,37 477 005,87