Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro MENDELU 2020-22 - rozděleno na části

Informace o veřejné zakázce

Části veřejné zakázky

# Název Předpokládaná hodnota Stav
1. Část 1 - Běžné kancelářské potřeby 3 000 000 Kč bez DPH Zadáno
2. Část 2 - Kancelářský papír 2 000 000 Kč bez DPH Zadáno

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C4_Oznameni_o_vyberu_dodavatel e.pdf 734.62 KB
Opravné Oznámení o výběru dodavatele Na první straně Oznámení o výběru dodavatele byly omylem prohozeny nabídkové ceny u účastníka OFFICE SYSTEM s.r.o.. Tento nedostatek byl opraven v tomto v pořadí druhém Oznámení o výběru dodavatele. Dokument PDF C7_Opravne_Oznameni_o_vyberu_d odavatele.pdf 703.26 KB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF C12_Pisemna_zprava_zadavatele. pdf 495.49 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Anonymizovaná rámcová dohoda pro obě části Dokument PDF C10_Anonymizovana_Ramcova_doho da_OFFICE_SYSTEM.pdf 968.08 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 17.09.2020 17.09.2020
4Q čerpání Rámcové dohody CZ03 uveřejněný 29.01.2021 29.01.2021

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.mendelu.cz/vz00004264