Public contract: Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 24
System number: P13V00000023
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 227045
Date of start: 27.11.2012
Tender submit to: 14.11.2012 13:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
a. Na základě uzavřené rámcové smlouvy budou vybraní dodavatelé pro zadavatele zajišťovat dodávky konkrétně definovaných kancelářských potřeb po celou dobu trvání rámcové smlouvy formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné výzvy zadavatele.
b. Konkrétní veřejné zakázky – dílčí plnění budou dodavatelem realizovány podle § 92 odst. 3) zákona po předchozí písemné výzvě k podání nabídek. Jednotlivé zakázky budou zadávány na základě podání nejnižší nabídkové ceny v jednotlivých minitendrech

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 16 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Zemědělská 1/1665
Brno 613 00

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Rámcová smlouva se třemi uchazeči Dokument PDF SMLOUVA KANC POTŘEBY.pdf 320.96 KB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.1 - ACTIVA Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 1.pdf 2.41 MB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.2 - INPAP PLUS Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 2.pdf 1.24 MB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.3 - SELTES Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 3.pdf 1.29 MB
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele - kancelářské potřeby.pdf 167.99 KB
Minitendr I.-smlouva s INPAP PLUS, s.r.o. Minitendr I.-smlouva Dokument PDF Minitendr I. - smlouva s INPAP PLUS s.r.o. - kancelářské potřeby.pdf 285.50 KB
Minitendr I.-písemná zpráva zadavatele Minitendr I.-písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr I. - pisemna_zprava_zadavatele-kanc elářské potřeby.pdf 283.92 KB
Minitendr II. - smlouva Dokument PDF kancelařina_minitendr_2_smlouv a_Seltes.pdf 381.64 KB
Minitendr II - písemná zprava zadavatele Dokument PDF písemná_zpráva_zadavatele.pdf 363.07 KB
kancelářské potřeby - minitendr III. - smlouva INPAP kancelářské potřeby - minitendr III. - smlouva INPAP Dokument PDF kanc potřeby minitendr III.smlouva inpap.pdf 384.47 KB
kancelářské potřeby - minitendr III. - příloha ke smlouvě INPAP kancelářské potřeby - minitendr III. - příloha ke smlouvě INPAP Dokument PDF Příloha ke smlouvě minitendr III..pdf 1.55 MB
kancelářské potřeby - minitendr III. - písemná zpráva zadavatele kancelářské potřeby - minitendr III. - písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr III. - pisemna_zprava_zadavatele-kanc elářské potřeby.pdf 284.70 KB
kancelářské potřeby - minitendr IV. - smlouva- SELTES kancelářské potřeby - minitendr IV. - smlouva- SELTES Dokument PDF Kancel.potřeby minitendr 4 - seltes smlouva.pdf 515.05 KB
kancelářské potřeby - minitendr IV. - písemná zpráva zadavatele kancelářské potřeby - minitendr IV. - písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr IV - Písemná zpráva zadavatele.pdf 273.61 KB

Forms

URL addresses

URL title URL address
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.mendelu.cz/vz00000024

Contract performance