Veřejná zakázka: Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 24
Systémové číslo: P13V00000023
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 227045
Počátek běhu lhůt: 27.11.2012
Nabídku podat do: 14.11.2012 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb a papírenského zboží
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
a. Na základě uzavřené rámcové smlouvy budou vybraní dodavatelé pro zadavatele zajišťovat dodávky konkrétně definovaných kancelářských potřeb po celou dobu trvání rámcové smlouvy formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné výzvy zadavatele.
b. Konkrétní veřejné zakázky – dílčí plnění budou dodavatelem realizovány podle § 92 odst. 3) zákona po předchozí písemné výzvě k podání nabídek. Jednotlivé zakázky budou zadávány na základě podání nejnižší nabídkové ceny v jednotlivých minitendrech

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 16 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Mendelova univerzita v Brně
  • IČO: 62156489
  • Poštovní adresa:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Název oddělení: Odbor veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60051619

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zemědělská 1/1665
Brno 613 00

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rámcová smlouva se třemi uchazeči Dokument PDF SMLOUVA KANC POTŘEBY.pdf 320.96 KB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.1 - ACTIVA Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 1.pdf 2.41 MB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.2 - INPAP PLUS Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 2.pdf 1.24 MB
Příloha rámcové smlouvy - uchazeč č.3 - SELTES Dokument PDF sMLOUVA KANC POTŘEVY PŘÍL 3.pdf 1.29 MB
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele - kancelářské potřeby.pdf 167.99 KB
Minitendr I.-smlouva s INPAP PLUS, s.r.o. Minitendr I.-smlouva Dokument PDF Minitendr I. - smlouva s INPAP PLUS s.r.o. - kancelářské potřeby.pdf 285.50 KB
Minitendr I.-písemná zpráva zadavatele Minitendr I.-písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr I. - pisemna_zprava_zadavatele-kanc elářské potřeby.pdf 283.92 KB
Minitendr II. - smlouva Dokument PDF kancelařina_minitendr_2_smlouv a_Seltes.pdf 381.64 KB
Minitendr II - písemná zprava zadavatele Dokument PDF písemná_zpráva_zadavatele.pdf 363.07 KB
kancelářské potřeby - minitendr III. - smlouva INPAP kancelářské potřeby - minitendr III. - smlouva INPAP Dokument PDF kanc potřeby minitendr III.smlouva inpap.pdf 384.47 KB
kancelářské potřeby - minitendr III. - příloha ke smlouvě INPAP kancelářské potřeby - minitendr III. - příloha ke smlouvě INPAP Dokument PDF Příloha ke smlouvě minitendr III..pdf 1.55 MB
kancelářské potřeby - minitendr III. - písemná zpráva zadavatele kancelářské potřeby - minitendr III. - písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr III. - pisemna_zprava_zadavatele-kanc elářské potřeby.pdf 284.70 KB
kancelářské potřeby - minitendr IV. - smlouva- SELTES kancelářské potřeby - minitendr IV. - smlouva- SELTES Dokument PDF Kancel.potřeby minitendr 4 - seltes smlouva.pdf 515.05 KB
kancelářské potřeby - minitendr IV. - písemná zpráva zadavatele kancelářské potřeby - minitendr IV. - písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Minitendr IV - Písemná zpráva zadavatele.pdf 273.61 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky