Public contract: Rámcová dohoda - tonery, náplně a další spotřební materiál

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 1761
System number: P17V00000036
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Date of commence: 10.03.2017
Tender submit to: 03.04.2017 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda - tonery, náplně a další spotřební materiál
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní do tiskáren, a souvisejícího spotřebního materiálu do tiskových zařízení podle potřeb zadavatele dle specifikací uvedených v přílohách č. 1 - 6.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 5 700 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Mendelova univerzita v Brně
  • CRN: 62156489
  • Postal address:
    Zemědělská 1665/1
    61300 Brno
  • Name of the department: Odbor veřejných zakázek
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60051619

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)

nebo v listinné podobě na adrese zadavatele

Contact

Lots of public contract

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Notice of choosing the contractor/best tender
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF C2_oznameni_o_vyberu_dodavatel e.pdf 2.81 MB
Oznámení o výběru dodavatele Příloha - Písemná zpráva o hodnocení nabídek Dokument PDF C2i_priloha_pisemna_zprava_o_h odnoceni_nabidek.pdf 2.75 MB
Oznámení o výběru dodavatele Příloha - Protokol o posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení Dokument PDF C2i_priloha_protokol_o_posouze ni_splneni_podminek_ucasti_v_Z R.pdf 4.43 MB
Oznámení o výběru dodavatele Příloha - protokol o posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení II Dokument PDF C2i_priloha_protokol_o_posouze ni_splneni_podminek_ucasti_v_Z R_II.pdf 1.45 MB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF C7_pisemna_zprava_zadavatele.p df 3.24 MB
Contract, its changes and amendments
Rámcová dohoda - část 1: Originální tonery a příslušenství Hewlett Packard Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_1_C-SYSTEM.pdf 478.13 KB
Rámcová dohoda - část 2: Alternativní tonery Hewlett Packard Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_2a6_COMPS.pdf 694.46 KB
Rámcová dohoda - část 3: Originální tonery a příslušenství Canon Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_3_BossCan.pdf 462.37 KB
Rámcová dohoda - část 4: Alternativní tonery Canon Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_4_AKR1.pdf 463.64 KB
Rámcová dohoda - část 5: Originální tonery a příslušenství ostatních značek Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_5_PREMO.pdf 493.88 KB
Rámcová dohoda - část 6: Alternativní tonery ostatních značek Dokument PDF C4_uzavrena_ramcova_dohoda_cas t_2a6_COMPS.pdf 694.46 KB

Forms

No records to display.

URL addresses