Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Mendelova univerzita v Brně
Identifiakční číslo:
62156489
Poštovní adresa:
Zemědělská 1665/1
Obec:
Brno
PSČ:
61300
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
podatelna
Tel.:
+420 545135195
K rukám:
Ing. et Ing. Miroslav Haman
       
E-mail:
miroslav.haman@mendelu.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mendelu.cz/cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mendelu.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Brno
Kód NUTS
CZ064
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci. Plnění veřejné zakázky bude probíhat průběžně na základě dílčích objednávek po dobu 12 měsíců od účinnosti kupní smlouvy nebo do vyčerpání celkového finančního limitu 8.000.000,00 Kč bez DPH. Rámcová smlouva bude uzavřena vždy s jedním dodavatelem na každou část. Zakázka je rozdělena na dvě části a to: 1. část dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje Hawlett Packard v rozsahu 4.000.000,- Kč bez DPH a 2. část část dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje ostatních výrobců v rozsahu 4.000.000,- Kč bez DPH. Uchazeč podává nabídku na každou část samostatně.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
8 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30125000-1
 
Další předměty
30125100-2
30124300-7
30192320-0
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
09/04/2013 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky dle § 86 odst. 2 ZVZ v rozsahu § 1 Vyhlášky č. 232/2012.
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Provedení výběru dodavatele (dodavatelů) spotřebního materiálu k zabezpečení provozu kancelářské techniky u zadavatele MENDELU a jeho organizačních složek
b) Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní, pásek a spotřebních částí (např. fotoválce) do tiskáren a kopírovacích strojů, které budou typově specifikovány v zadávací dokumentaci. Zakázka je rozdělena do dvou částí, kdy v první části je předmětem dodávky spotřební materiál pro zařízení Hawlett Packard a v druhé části zařízení ostatních výrobců. Plnění veřejné zakázky bude probíhat průběžně na základě dílčích objednávek po dobu 12 měsíců od účinnosti kupní smlouvy nebo do vyčerpání celkového finančního limitu pro jednotlivé části 4.000.000,- Kč bez DPH.
c) Popis vzájemného vztah předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Provedení zabezpečení dodávek tonerů, náplní a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů plně zabezpečí plánovaný cíl včetně úspory finančních prostředků spojených s jejich nákupem.
d) Přepokládaný termín splnění veřejné zakázky: r. 2014 nebo vyčerpáním celkového finančního limitu.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Platby výhradně v Kč (CZK). Splatnost daňových dokladů-faktur bude 30 dnů od data jejich doručení zadavateli. Úhrada smluvní ceny bude prováděna průběžně, a to po splnění každé dílčí dodávky zboží. Za den zaplacení je považován den odepsání částky z účtu zadavatele. Podrobně v zadávací dokumentaci.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Zakázka bude financována jednak z vlastních zdojů zadavatele a také ze strukturálních fondů EU, které zadavatel čerpá v rámci projektů.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Jedná se o uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dobu 12-ti měsíců od podpisu smlouvy. Všechny podmínky jsou sočástí rámcové smlouvy a plnění bude probíhat podle ustanovení §92 odst.1 písmene a) zákona 137/2006 Sb.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
28/03/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
1
NÁZEV
Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál - část 1
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci. Plnění veřejné zakázky bude probíhat průběžně na základě dílčích objednávek po dobu 12 měsíců od účinnosti kupní smlouvy nebo do vyčerpání celkového finančního limitu 4.000.000,00 Kč bez DPH. Rámcová smlouva bude uzavřena vždy s jedním dodavatelem. Této části se týká dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje Hawlett Packard v rozsahu 4.000.000,- Kč bez DPH
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30124300-7
 
Další předměty
30125000-1
30125100-2
30192320-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Jedná se o dodávky originálního spotřebního materiálu, pokud v zadávací dokumentyci není stanoveno jinak, pro zařízení výrobce Hawlett Packard podle seznamu spotřebního materiálu uvedeného v zadávací dokumentaci
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 000 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
09/04/2013 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
12
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na každou část bude uzavřena samostatná rámcová smlouva s jedním dodavatelem
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

Tato příloha se vztahuje k
NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČÁST ZAKÁZKY č.
2
NÁZEV
Rámcová smlouva - tonery, náplně a další spotřební materiál - část 2
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem této části veřejné zakázky jsou dodávky tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci. Plnění veřejné zakázky bude probíhat průběžně na základě dílčích objednávek po dobu 12 měsíců od účinnosti kupní smlouvy nebo do vyčerpání celkového finančního limitu 4.000.000,00 Kč bez DPH. Rámcová smlouva bude uzavřena vždy s jedním dodavatelem. Této části se týká dodávka tonerů, náplní, zobrazovacích válců a pásek do tiskáren a kopírovacích strojů, které jsou typově specifikovány v zadávací dokumentaci pro stroje různých výrobců v rozsahu 4.000.000,- Kč bez DPH
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30125000-1
 
Další předměty
30125100-2
30124300-7
30192320-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Jedná se o dodávky originálního spotřebního materiálu, pokud v zadávací dokumentyci není stanoveno jinak, pro zařízení různých výrobců podle seznamu spotřebního materiálu uvedeného v zadávací dokumentaci
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 000 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
         
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉM DATU ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A/NEBO DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY (je-li to relevantní)
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo):
09/04/2013 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
12
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
 
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na každou část bude uzavřena samostatná rámcová smlouva s jedním dodavatelem
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------