Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402010077761
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Mendelova univerzita v Brně
Identifikační číslo:
62156489
Poštovní adresa:
Zemědělská 1665/1
Obec:
Brno
PSČ:
61300
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
AK Tinthoferová
Tel.:
+420 774402202
K rukám:
Mgr. Macek
       
E-mail:
macek@aktap.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mendelu.cz/cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mendelu.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mendelu.cz/vz00000795
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
MENDELU - Rekonstrukce výukových, laboratorních a administrativních prostor obj. C - II.etapa
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Brno
Kód NUTS CZ064 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
A/ REKONSTRUKCE ELEKTROROZVODŮ OBJEKTU C
- výměna osvětlovacích těles v kancelářích a laboratořích
- rekonstrukce světelných a zásuvkových elektrorozvodů
- výměna přívodních kabelů od hlavního rozvaděče do laboratoří a k samostatným technologickým spotřebičům

B/ REKONSTRUKCE SLP ROZVODŮ OBJEKTU C
- doplnění docházkového a komunikačního systému od vstupních dveří jednotlivých ústavů
- rekonstrukce SLP rozvodů ústavu AVC (audiovizuální centrum)
- propojení digestoří a podparapetních jednotek do systému MaR

C/ REKONSTRUKCE TECHNOLOGIE OBJEKTU C
- výměna digestoří a ventilátorů na střeše objektu
- výměna podparapetních vzt jednotek v návaznosti na výměnu digestoří a jejich vyregulování - záměna jednotek za tělesa stávajícího systému ústředního vytápění

D/ STAVEBNÍ PRÁCE
- doplňující stavební práce pro jednotlivé profese
- oprava střešní krytiny pod ventilátory
- výměna vstupních dveří v suterénu budovy
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214420-0
 
Další předměty
51110000-6
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
20 177 112
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/07/2014 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
14/10/2014 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje bankovní záruku za splnění povinností zhotovitele podle smlouvy o dílo ve výši 2 000 000 Kč. Vybraný uchazeč (Zhotovitel) poskytne Objednateli nejpozději do 30 dnů po uzavření smlouvy o dílo jako jistotu na řádné plnění svých povinností dle smlouvy při realizaci díla bankovní záruku v této výši.

Zadavatel dále požaduje bankovní záruku za splnění povinností zhotovitele z jeho odpovědnosti za vady ve výši 2 000 000 Kč. Vybraný uchazeč (Zhotovitel) poskytne Objednateli nejpozději ke dni předání a převzetí díla, resp. jeho poslední části, jako jistotu na splnění povinností Zhotovitele z jeho odpovědnosti za vady bankovní záruku v této výši.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Podrobnosti stanoví návrh smlouvy o dílo.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Zadavatel požaduje v nabídce předložení seznamu subdodavatelů, kteří se budou na plnění veřejné zakázky podílet. Uchazeč v seznamu subdodavatelů, jenž bude mít formu čestného prohlášení, uvede, které konkrétní části zakázky má v úmyslu zadat konkrétním subdodavatelům, identifikační údaje těchto subdodavatelů dle § 17 písm. i) ZVZ a kontaktní osobu subdodavatele s kontakty (telefon, e-mail). Pokud nemá uchazeč v úmyslu zadat některou z částí veřejné zakázky subdodavateli, uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení.
Zadávací dokumentace obsahuje věcné vymezení částí veřejné zakázky, které nemohou být plněny prostřednictvím subdodavatele.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
a) Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. a) ZVZ dodavatel prokáže předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

b) Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. b) ZVZ dodavatel prokáže předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci (živnostenské oprávnění k provádění staveb, jejich změn a odstraňování).

c) Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 54 písm. d) ZVZ dodavatel prokáže předložením dokladu osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, tj. dokladu o autorizaci v příslušném oboru (obor pozemní stavby).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč je povinen dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 56 odst. 3 písm. a) ZVZ.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dodavatel prokáže tento kvalifikační předpoklad předložením seznamu významných stavebních prací provedených za posledních 5 let, v němž musí doložit, že v tomto období ukončil min. 3 stavby odpovídající předmětu veřejné zakázky (oblast rekonstrukce nebo výstavby objektů občanské vybavenosti), každou v hodnotě min. 10 mil. Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 19/03/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 08:30 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
550
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
Úhrada bude provedena před samotným vydáním zadávací dokumentace, jenž bude uveden na faktuře zaslané dodavateli, na základě předchozí žádosti. Podrobnosti stanoví zadávací dokumentace.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/03/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 08:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: 24/02/2014 (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/03/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
08:40 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Zasedací místnost, budova A, Zemědělská 1/1665, Brno 613 00
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Za každého uchazeče se bude moci otevírání obálek s nabídkami zúčastnit, z kapacitních důvodů, max. 1 zástupce. Podrobnosti stanoví zadávací dokumentace.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 7. 3. 2014 od 10:00 hod. Podrobnější informace jsou obsaženy v zadávací dokumentaci.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
24/02/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
AK Tinthoferová
Identifikační číslo:
73612804
Poštovní adresa:
Staňkova 18a
Obec:
Brno
PSČ:
60200
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 774402202
K rukám:
Mgr. Macek
E-mail:
macek@aktap.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
AK Tinthoferová
Identifikační číslo:
73612804
Poštovní adresa:
Staňkova 18a
Obec:
Brno
PSČ:
60200
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 774402202
K rukám:
Mgr. Macek
       
E-mail:
macek@aktap.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Mendelova univerzita v Brně
Identifikační číslo:
62156489
Poštovní adresa:
Zemědělská 1665/1
Obec:
Brno
PSČ:
61300
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
podatelna
Tel.:
+420 774402202
K rukám:
Mgr. Macek
       
E-mail:
macek@aktap.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):