Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl UM/1193/2022-15
ID ve SpSl EZAKF220005430



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na zajištění tiskařských a souvisejících služeb
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Účelem výběrového řízení je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem. Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování standardních tiskařských služeb . Součástí předmětu veřejné zakázky jsou činnosti, které se zajištěním tiskařských služeb souvisí.
Podrobná technická specifikace požadovaného plnění je uvedena v příloze č. 1 – Technická specifikace a položkový rozpočet.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mendelu.cz)
Kontakt: Ing. Mgr. Kateřina Baráková
e-mail: zakazky@mendelu.cz
tel: +420 545135167
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 21.03.2022 09:00
Datum zahájení: 22.02.2022 07:55
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: