Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Modernizace sociálního zařízení v P1 objektu C
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy spočívající v modernizaci stávajícího sociálního zařízení v 1. pp objektu C Mendelovy univerzity v Brně, vše v souladu s projektovou dokumentací uvedenou v Příloze č. 1 Výzvy k podání nabídek (dále také jen „Výzva“), tj. dle dokumentace pro provádění stavby, kterou vypracoval Ing. arch. Lukáš Urban v květnu 2020 a Elektroinstalace (stupeň DPS), kterou vyhotovil Ing. Jiří Kozlovský v květnu 2020.

Jedná se o kompletní obnovu všech povrchů, výměnu všech zařizovacích předmětů, osvětlení a doplnění chybějícího nuceného odvětrání prostor. V rámci modernizace dojde k vybourání všech vnitřních příček a jejich nahrazení lehkými nábytkovými příčkami z vysokotlakého laminátu.
Provádění stavebních prací bude za provozu, a proto stavba musí zajistit ochranu interiérových, technických a nábytkových prvků na komunikačních trasách v objektu proti prašnosti a nečistotám. Všechny komunikační trasy musí být pravidelně očištěny a to po celou dobu výstavby. Stavební práce se zvýšenou hlučností a vibracemi musí být koncentrovány do jednotného a co možná nejkratšího časového úseku.
V místnosti P1073 se nachází laboratorní přístroj, který je velmi náchylný na prach a vibrace a ze strany dodavatele musí dojít k maximální ochraně této místnosti. Po dohodě s investorem bude upraven harmonogram stavby tak, že se nejtěžší bourací práce zkoncentrují do krátkého časového úseku (cca 3-4 dny). Po tuto domu bude přístroj mimo provoz a dodavatel zajistí hermetické uzavření vstupních dveří. Po této době dodavatel před dveřmi zhotoví dočasnou průchozí konstrukci, aby byl zajištěn přístup do laboratoře, ale eliminovalo se ohrožení prachem. Dodavatel zajistí stálý úklid v chodbě během výstavby. Přesné technické řešení a časový harmonogram bude navržen po dohodě mezi investorem, dodavatelem a TDI před započetím stavebních prací.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK pouze (https://zakazky.mendelu.cz) na adrese
https://zakazky.mendelu.cz/contract_display_4173.html
Kontakt: Veronika Pijáčková
e-mail: veronika.pijackova@mendelu.cz
tel: +420 545 135 253
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 29.06.2020 10:00
Datum zahájení: 10.06.2020 16:15
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: