Formulář CZ04 - Oprava národního formuláře

Název formuláře Oprava národního formuláře
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2019-015921


Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa

Název:
Mendelova univerzita v Brně
IČO:
62156489
Ulice a číslo popisné:
Zemědělská 1/1665
Obec:
Brno
Kód NUTS:
CZ064
PSČ:
61300
Stát:
CZ
Kontaktní osoba:
Veronika Pijáčková
Tel.:
+420 545135253
E-mail:
zakazky@mendelu.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://mendelu.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.mendelu.cz/

Oddíl II: Předmět zakázky

II.1) Popis

II.1.1) Název:
Elektronická spisová služba
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
Hlavní kód CPV:
72230000
Kód NUTS:
CZ064
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1665/1, 613 00 Brno, Česká republika
II.1.3) Stručný popis:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Zadavatel informuje veřejnost o konání předběžných tržních konzultací, které se budou konat dne 29.5.2019 v 10:00 hod. v sídle zadavatele, Zemědělská 1, Brno 613 00, budova A, rektorát Mendelovy univerzity v Brně, zasedací místnost odd. veřejných zakázek. Předmětem veřejné zakázky je kompletní obstarání dodávek a služeb souvisejících s implementací a provozem elektronického systému spisové služby. Dodavatelé, kteří mají o účast na předběžných tržních konzultacích zájem, nechť kontaktují administrátorku veřejných zakázek V. Pijáčkovou na veronika.pijackova@mendelu.cz

Oddíl V: Doplňující informace

V.2) Datum odeslání tohoto oznámení:

13.05.2019

V.3) Odkaz na původní oznámení:

Evidenční číslo zakázky:
Z2019-015686
Evidenční číslo formuláře:
F2019-015686
Datum odeslání původního oznámení:
10.05.2019
(dd.mm.rrrr)

Oddíl VI: Změny

VI.1) Informace, které mají být opraveny nebo přidány

VI.1.2) Text, který má být opraven v původním oznámení
(uveďte prosím vždy příslušný oddíl a číslo odstavce původního oznámení)

(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Číslo oddílu:
II.1.3)
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní obstarání dodávek a služeb souvisejících s implementací a provozem elektronického systému spisové služby.
Namísto:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní obstarání dodávek a služeb souvisejících s implementací a provozem elektronického systému spisové služby.
Čtěte:
Zadavatel informuje veřejnost o konání předběžných tržních konzultací, které se budou konat dne 29.5.2019 v 10:00 hod. v sídle zadavatele, Zemědělská 1, Brno 613 00, budova A, rektorát Mendelovy univerzity v Brně, zasedací místnost odd. veřejných zakázek. Předmětem veřejné zakázky je kompletní obstarání dodávek a služeb souvisejících s implementací a provozem elektronického systému spisové služby. Dodavatelé, kteří mají o účast na předběžných tržních konzultacích zájem, nechť kontaktují administrátorku veřejných zakázek V. Pijáčkovou na veronika.pijackova@mendelu.cz

Číslo oddílu:
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Čtěte:

(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Číslo oddílu:
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto
Hlavní kód CPV:
Čtěte
Hlavní kód CPV:

(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Číslo oddílu:
II.3.1
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Datum:
27.05.2019
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Čtěte:
Datum:
29.05.2019
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)

Číslo oddílu:
III.3.3
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Datum:
27.05.2019
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Čtěte:
Datum:
29.05.2019
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
10:00
(hh:mm)

(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Číslo oddílu:
Část zakázky č.:
Místo v textu, které má být změněno:
Namísto:
Hodnota v Kč bez DPH:
Čtěte:
Hodnota v Kč bez DPH:

VI.2) Další dodatečné informace:

Předmětem konzultací bude::
Kvalifikace dodavatelů
Smluvní podmínky
Identifikace alternativních způsobů splnění potřeb zadavatele
Způsob hodnocení nabídek – dodání demo verze / testovací verze SW
Časový harmonogram
Pilotní provoz – dodatečné požadavky, technický upgrade
Rozsah díla – napojení na SW třetích stran
a) Jaký popis je minimálně nutný pro vyčíslení nákladů spojených s napojováním na ISSD (informační systém spravující dokumenty)
b) Řešení napojení na SW v případě, že ISSD nesplňuje NSESSS
Servisní podpora a rozvoj
a) Poskytování volných člověkohodin/člověkodní
b) Převoditelnost rozvojových hodin v rámci měsíců při nevyčerpání
Rozsah díla
a) HW – scannery – současné známé limity hromadného scanování
b) Úpravy produktu na míru
Zdrojové kódy a možnosti jejich předání při ukončení spolupráce

Znění předchozí, zrušené veřejné zakázky je dostupné na: https://zakazky.mendelu.cz/contract_display_2153.html